Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Podotherapeut
Rameau Voetzorg & Schoenmode biedt een uniek en compleet concept totale voetzorg onder één dak. De basis ligt met ruim 35 jaar ervaring in de orthopedische schoentechniek. Dit hebben wij uitgebreid met meerdere disciplines, zoals een medisch pedicure. Begin 2017 heeft ons bedrijf een complete upgrade ondergaan, we zijn fors uitgebreid. Wij bieden onze cliënten een compleet pakket aan voetzorg in een uiterst moderne en aangename omgeving. Zo zijn wij uitgerust met een uiterst modern Looplab, waar we werken met het programma Dartfish en doen we gangbeeldanalyses. Bij de upgrade is ook onze schoenwinkel meegenomen. Het aantal mensen dat de weg naar ons weet te vinden voor een kwalitatief hoogstaande comfortschoen is enorm toegenomen. Extern werken wij nauw samen met andere zorgaanbieders, wij houden bijvoorbeeld spreekuren in diverse ziekenhuizen en instellingen waar langdurige zorg wordt geboden. Kortom een inspirerende en aangename werkomgeving met volop ruimte voor ontwikkeling en initiatief.
Om deze kwaliteit te kunnen blijven leveren en wegens de sterk toenemende groei hebben wij per direct een vacature voor een podotherapeut.
Wat ga je doen?
- Diabetische screenings in het kader van preventieve voetzorg bij diabetes mellitus patiënten
- Vaststellen zorgprofielen en opstellen en uitvoeren van het behandelplan, inclusief nazorg en kwaliteitsbewaking
- Coördineren van de samenwerking met externe pedicures
- Behandeling van patiënten met voetklachten of klachten aan het houdings- en bewegingssysteem als gevolg van afwijkingen aan de voeten
- Opstellen en uitvoeren van het behandelplan
- Voorschrijven corrigerende of beschermende hulpmiddelen
- Adviseren over de aandoening en geschikt schoeisel
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt de opleiding voor podotherapeut voltooid of bent in de eindfase van de opleiding
- Je bent een teamplayer, je gelooft in een multidisciplinaire aanpak waarmee optimale zorg aan de cliënt wordt aangeboden. Je deelt je kennis, ervaringen en analyses met je collega’s
- Je bent communicatief vaardig en weet de klant op een prettige manier te behandelen dan wel te adviseren
- Je bent ondernemend: binnen de podotherapie-praktijk krijg je binnen Rameau volop ruimte om deze verder uit te breiden en te ontwikkelen. Uiteraard word je gefaciliteerd, maar het is voor jou een uitdaging om de praktijk binnen Rameau verder een gezicht te geven, zodat de klant ons weet te vinden
Wat bieden wij?
- Een uitdagende functie in een gerenommeerd multidisciplinair voetzorg bedrijf
- Samenwerking met diverse andere disciplines, zoals orthopedisch schoentechnici en medisch pedicure
- Een uiterst moderne en goed uitgeruste behandelruimte
- Een functie in een vakkundig en gevarieerd team; we werken bij Rameau in een team met 16 medewerkers. Extern werken wij samen met diverse zorgaanbieders, waarbij we steeds nieuwe samenwerkingsvormen onderzoeken en aangaan
- Volop mogelijkheden om de podotherapiepraktijk verder te ontwikkelen en uit te breiden, daarbij samenwerking zoekend met andere zorgdisciplines
- Wij investeren graag in onze medewerkers, we bieden diverse mogelijkheden voor het volgen van opleidingen, cursussen en nascholingen
- Na de proeftijd ontvang je, bij gebleken geschiktheid, direct een dienstverband voor onbepaalde tijd
Mocht je meer informatie willen of mocht je willen solliciteren dan kun je dit richten aan:
Rameau Voetzorg & Schoenmode
T.a.v. Directie
Simmerdyk 12
8601 ZP Sneek
e-mail: hr
tel: 0515 – 421111
Reageer op deze functie
Download GRATIS het Rameau magazine!
Vol inspiratie en mooie aanbiedingen
Maak een afspraakOm direct en persoonlijk geholpen te worden bel
.
Contact
Simmerdyk 12
8601 ZP Sneek
Direct naar
Openingstijden
ma
08.00
di
08.00
wo
08.00
do
08.00
vr
08.00
za
09.30
zo
Gesloten
Klantenservice
8.9
gebaseerd op
25
beoordelingen
Rameau Voetzorg & Schoenmode
8.9gebaseerd op
25
beoordelingen
H
3
- Hillie
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel
Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe
Beschrijf uw ervaring
Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.
Aanbevelen?
Nee
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?
Klant Vriendelijker medewerkers
h
9
- henny
ik ben prima correct geholpen .
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel
prima geholpen
Beschrijf uw ervaring
ik ben prima correct geholpen .
Aanbevelen?
Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?
P
9
- Paulus Strikwerda
Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen.
Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel
zeer goed geslaagd
Beschrijf uw ervaring
Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.
Aanbevelen?
Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?
F
10
- Frans
vriendelijk.behulpzaam
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel
prima ervaring
Beschrijf uw ervaring
vriendelijk.behulpzaam
Aanbevelen?
Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?
G
8
- Gea
Snelle actie
Totaal score
Beschrijf uw ervaring in een regel
Prima
Beschrijf uw ervaring
Snelle actie
Aanbevelen?
Ja
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
Heeft de behandelaar
meer...
Meer vacatures van Rameau