Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker ICT Adviesdesk

Tect - Weert - 12-04-2021 Naar vacature  

De ICT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn en doet dat door klantgericht te zijn, de spin in het web te zijn tussen alle partijen en continu te verbeteren door onder andere feedback te vragen aan de interne klant.

De ICT ServiceDesk werkt conform de ITIL methodiek. Onze speerpunten zijn een hoge klanttevredenheid, ontzorging van de klant en eigenaarschap nemen over alle meldingen.

De ICT ServiceDesk is onderverdeeld in de volgende onderdelen:
  • FrontOffice
  • BackOffice
  • On site-Support
De ServiceDesk is gelokaliseerd op de locaties Zwolle en Weert. De standplaats van deze functie is Weert.

Functieomschrijving

Medewerker ICT ServiceDesk houd je je bezig met het beoordelen en uitvoeren van standaard aanvragen en selfservice meldingen. Tevens coördineer je incidenten met de impact ‘hoog’. Je hebt hiervoor contact via de chat, e-mail, maar veelal telefonisch. Ook neem je af en toe plaats aan de walk-in balie op het kantoor in Weert, waar je diverse vragen beantwoordt.

Natuurlijk ga je altijd kwaliteitsgericht te werk, je voert bijvoorbeeld ook kwaliteitscontroles uit wanneer het gaat om meldingen aangaande werkplekken en netwerk.

Functie eisen

  • Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding
  • MBO werk en denk niveau
  • Kennis van of ervaring met een service management tool is een pré
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
  • Kennis van Windows10, Office365, ActiveDirectory
meer...



Meer vacatures van Tect