Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantenservice
- Klantdienstverlening
- Bepaalde tijd
- 16 - 24
- Direct naar
Over de functie
Het bieden van een goede klantbeleving en oplossingsgerichte communicatie. Dát ga je doen als medewerker klantenservice!
Hallo medewerker klantenservice!
Werk samen met zo'n 500 collega's aan een fijne leefomgeving van ruim 80.000 huurders in Amsterdam, Diemen, Zaanstad, Landsmeer en Purmerend. Welkom bij de afdeling Klantdienstverlening! Klantdienstverlening is het visitekaartje én eerste aanspreekpunt voor onze bewoners. Als medewerker klantcontact ga jij met frisse energie aan de slag om binnenkomende telefoontjes te beantwoorden.Jouw werkdag
Telefonisch krijg jij zeer uiteenlopende vragen over bijvoorbeeld financiën, overlast en reparaties. Is de CV ketel kapot? Heeft de huurder geen toegang tot zijn eigen huis omdat het slot niet werkt? Of is er sprake van wekelijkse overlast, omdat de buren zo vaak feestjes geven? Geen enkel probleem is voor jou te groot en jij ziet het als een uitdaging om iedere vraag op een passende manier op te lossen. Kun je de vraag niet zelf oplossen? Dan zet je het door naar een andere afdeling of stuur je een monteur op pad. Je hebt contact met verschillende collega's, zoals kennisbeheerders, vraagbaken, planning en coach.Jouw toekomstige collega Amal
Leuke werkdag? Voor deze vacature heb je het volgende in huis:
- Mbo/hbo werk- en denkniveau;
- werkervaring met telefonisch klantcontact, bijvoorbeeld opgedaan bij een klantenservice, callcenter en/of contact center;
- je bent beschikbaar voor 20-24 uur per week verspreid over 4 dagen per week. Je werkt maximaal 7,5 uur per dag (in het weekend zijn wij gesloten);
- hospitality zit in je DNA, je hebt uitstekende luistervaardigheden en je kunt goed doorvragen. Je bent een doortastend type;
- een flexibele, klantgerichte en vriendelijke houding waarbij je denkt vanuit kansen en mogelijkheden;
- je bent digitaal goed vaardig en je werkt nauwkeurig om informatie vast te leggen;
- naast uitstekend Nederlands is jouw Engelse taalvaardigheid ook op orde;
- de eerste 2 weken van je dienstverband ben je elke werkdag beschikbaar wegens een trainings- en inwerkprogramma.
Werk samen voor de straat
Woningcorporatie Rochdale huisvest zo’n 80.000 mensen in de regio Amsterdam. Huisvesten is veel meer dan alleen het bieden van woonruimte: het gaat om je huis, je straat én je buurt. Samen werken wij elke dag aan de kwaliteit van woningen, de leefbaarheid van onze straten en het contact met onze bewoners. Want ons werk draait uiteindelijk om mensen.We staan voor een mooie opgave en daarom zijn we als bedrijf volop in beweging. Van onze medewerkers vraagt dat creativiteit, denk- én daadkracht. Tegelijkertijd is er veel ruimte voor initiatief en biedt het kansen jezelf te ontwikkelen terwijl je werk een positieve maatschappelijke impact maakt.
In ons kantoor aan het Bos en Lommerplein heerst een open sfeer. En onze bereikbaarheid is prima, want de tram stopt voor de deur en ons kantoor ligt letterlijk boven de A10.
Stap over de drempel
en ga bij ons aan de slag als medewerker klantcontact om onze bewoners zo goed mogelijk telefonisch van dienst te zijn. Samen met collega’s die net als jij trots zijn op de maatschappelijke rol die wij vervullen voor onze huurders. Je inzetten voor de buurt en een positieve bijdrage leveren aan een fijne leefomgeving voor bewoners geeft voldoening. Daarnaast is er veel ruimte voor je professionele ontwikkeling en krijg je op basis van 36 uur per week:- een bruto maandsalaris tussen de € 2.551,- en € 3.036,-;
- een contract voor 2 jaar;
- een bijdrage aan je pensioenpremie via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW);
- flexibele werktijden en mogelijkheid om vanuit huis te werken;
- een reiskostenvergoeding van 100% voor ov of een reiskostentegemoetkoming voor de auto;
- een eindejaarsgratificatie, afhankelijk van prestaties van de totale organisatie;
- een jaarlijks opleidingsbudget, waarmee je trainingen kunt volgen en jezelf kunt ontwikkelen.
- een stoelmassage, vers fruit, zit-/stabureaus en vitaliteitsprogramma ‘Vitaal Centraal’;
- verfrissende activiteiten zoals lunchkennis-sessies, een maandborrel en ons koerscafé.
Lever jouw bijdrage en werk samen voor de straat met Rochdale!
Niet wachten, maar uiterlijk 18 juli, solliciteren via de rode sollicitatiebutton. We zien jouw motivatie en cv graag verschijnen. Maak je ons nieuwsgierig naar wie je bent, dan plannen we meteen een gesprek in. Kom maar op! Wij zoeken collega’s die maandag 23 augustus aanstaande kunnen starten.De selectieprocedure ziet er als volgt uit:
- Bij geschiktheid op basis van cv selectie krijg je een telefonische intake met onze recruiter;
- Na positieve uitkomst van deze intake word je uitgenodigd voor een gesprek en een schriftelijke taaltoets;
- Goede indruk achtergelaten? Dan ga je door naar een telefonisch assessment waarbij klantgesprekken worden gesimuleerd;
- Als je hier een positieve uitkomst van hebt, maak je vervolgens een online assessment vanuit huis waar je ca. 2 uur mee bezig bent (de onderdelen zijn cognitie, persoonlijkheid en drijfveren);
- Is de uitkomst hiervan ook positief? Dan krijg je van ons een arbeidsvoorwaardenvoorstel en kunnen we daarna jouw contract snel in orde maken.
Acquisitie door W&S bureaus stellen we niet op prijs; we werven onze kandidaten zelf.
meer...
Meer vacatures van Rochdale