Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Representative

Dsv - Venlo - 04-05-2021 Naar vacature  

Beschik jij over operationele en logistieke kennis? Op zoek naar een uitdaging met verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen creativiteit? Wij zijn voor onze locatie in Venlo op zoek naar een enthousiaste kandidaat voor de functie van Customer Services Representative.

DSV Solutions

Voor onze snelgroeiende divisie Solutions, standplaats Venlo 3, Heierhoeveweg 17, zijn wij op zoek naar een Customer Service Representative.

De inhoud van jouw rol

De afdeling Customer Services is een operationele afdeling en is eerste aanspreekpunt voor de klanten van de site, voor opdrachten, vragen en klachten betreffende hun goederenopslag en/of transport.

Als Customer Services Representative verricht je administratieve handelingen en planningsactiviteiten. Daarnaast fungeer je als spil tussen de klant, interne afdelingen en externe partijen. Dit doe je op een zodanige wijze dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inkomende, orderpick en uitgaande proces in het Warehouse en dat aan de klantspecifieke afspraken en wensen wordt voldaan. Andere taken in jouw rol zijn:

  • Monitoren (realtime), met behulp van het warehousemanagementsysteem en/of transportplanningsprogramma en d.m.v. in- en externe afstemming, van het verloop van het pick/pack proces t.o.v. afspraken met de klant;
  • Signaleren van verstoringen, informeren van de klant(en) en transporteurs van de verwachte vertragingen/wijzigingen;
  • Fungeren als eerste operationeel aanspreekpunt voor toegewezen klant(en) en als spil tussen klant en interne afdelingen;
  • Aangeven van mogelijke problemen/knelpunten, meedenken met de klant over oplossing;
  • Behandelen en doorspelen van klachten van de klant(en);
  • In voorkomende gevallen leveren van inbreng aan projecten ter verbetering van de processen en werkinstructies.

Wat vragen wij?

We zijn altijd op zoek naar mensen die een verschil willen maken en waarde kunnen toevoegen aan onze organisatie. De eigenschappen waar we waarde aan hechten zijn: betrokkenheid, verantwoordelijkheid, eigenaarschap. Tevens vinden wij de volgende punten voor de functie belangrijk:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met Excel;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een pre is minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de logistiek.

Wat bieden wij?

Werken bij DSV betekent werken bij een van de topspelers in de markt. We zijn groeiend en op zoek naar mensen die mee willen groeien. Wij bieden een uitdagende baan in een internationale omgeving, met een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Als wereldwijde leverancier van logistieke oplossingen bieden we goede carrièremogelijkheden aan de juiste medewerkers. Wij vinden het belangrijk dat onze werknemers met plezier naar het werk gaan. Persoonlijke aandacht, open communicatie, collegialiteit en positieve bedrijfscultuur staan hierbij centraal.

Klinkt dit als de uitdaging die je graag aangaat?

Graag ontvangen wij jouw sollicitatie, deze mag verstuurd worden naar
. Voor verdere informatie over de functie kun je contact opnemen met Laura van Cruchten (Supervisor Customer Services) via telefoonnummer 06 – 12 31 47 96.

DSV aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediair/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerkers van DSV zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van onze HR Afdeling, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval dat een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.

meer...



Meer vacatures van Dsv