Inloggen - Registreer  

ICT servicedesk medewerker (junior)

Human Source Group - Rotterdam - 01-04-2024 Naar vacature  

2 maanden geleden geplaatst
Regio
Rotterdam
Gewenst aantal uren
32-40 uur
Salaris
€2.500 - €3.250

Als servicedesk medewerker ga je in een team met 6 servicedesk collega's aan de slag voor een IT organisatie die ondersteuning biedt aan een groep van 19 interne organisaties met ruim 7000 medewerkers verspreid door het hele land. Het is een leerzame organisatie met vele doorgroeimogelijkheden, ook binnen de verschillende dochterondernemingen. Krijg je energie van het oplossen van problemen en het helpen van mensen? Wil je meer leren en uiteindelijk doorgroeien? Lees dan verder!

Dit bieden wij jou

  • Salaris tussen € 2.500,- en € 3.250,- bruto o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Laptop en telefoon;
  • 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen plus 6 roostervrije dagen;
  • Pensioenregeling beschikbare premiestelsel;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Verjaardag geld € 140,- netto.

Over jouw rol als ICT servicedesk medewerker

In deze rol kom je terecht binnen een organisatie met een echte Rotterdamse mentaliteit. De groep bestaat uit 19 verschillende, los opererende ondernemingen die verspreid zijn door heel Nederland. Je bent hier het eerste aanspreekpunt van ruim 7000 medewerkers. De organisatie levert IT advies en ondersteuningen aan de ondernemingen om hun doelstelling te kunnen bereiken en te groeien in professionaliteit.

Je komt terecht op de IT-afdeling die bestaat uit 6 andere servicedesk medewerkers, 16 werkplekbeheerders en IT- manager. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor de uiteenlopende meldingen en incidenten die je werk uitdagend en divers houden. Zodra je complexe vragen of problemen krijgt die je niet zelfstandig kan oppakken schakel je met een collega om een oplossing te vinden. De organisaties zijn of gaan over naar een nieuw ERP-systeem, jij bent bij dit traject betrokken. Dit maakt het een mooie en leerzame uitdaging met veel doorgroeimogelijkheden.

Daarnaast ben je continu bezig met procesverbeteringen. Wanneer er meldingen zijn of vragen die te vaak voorkomen ga je de oplossingen in documentatie uitwerken.

Taken:

  • 1e lijn support leveren aan eindgebruikers;
  • Incidenten en meldingen afhandelen;
  • Prioriteit opstellen voor incidenten en meldingen;
  • Het doorzetten van complexe vraagstukken naar collega's;
  • Het telefonisch te woord staan van collega's;
  • Documenteren formuleren van veel gestelde vragen.

Wat kan je verwachten van de organisatie?

  • Grote organisatie met ruim 7000 eindgebruikers;
  • Rotterdamse mentaliteit;
  • 6 mede-collega's op de servicedesk;
  • Flexibele begin- en eindtijden;
  • Uitzicht op doorgroeimogelijkheden.

De extra's van dé loopbaanpartner

Als loopbaanpartner gaan we verder dan het vinden van een werkplek die bij je past. Bij ons heb je verschillende mogelijkheden op het gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van een loopbaancoach (Zie je de foto, dat ben ik) en ons ontwikkelplatform

. Hiermee bieden we de volgende tools voor jouw loopbaanontwikkeling:
Persoonlijke begeleiding | Opleidingsbudget | DISC-analyse/ Insights | Werkwaardentest | Competentietest | Workshops en trainingen | DEVELAB Events | Lifestyle coaching.

Wat breng jij mee?

  • Minimaal afgeronde MBO niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbaar functie;
  • Ervaring en kennis met Windows OS, Office 365 en Adobe applicaties,
  • In bezit van of bereidwillig om je ITIL 3 en 4 te behalen;
  • Proactief en communicatief goed vaardig.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Human Source Group