Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior facilitair medewerker

Purmerend - 02-06-2023 Naar vacature  

Wil jij werken bij een organisatie waar de samenleving centraal staat? En zit facilitaire dienstverlening in jouw bloed? Dan zijn wij misschien wel een match!

Team Facilitair ondersteunt de organisatie zodat we met elkaar in staat zijn de ambities van gemeente Purmerend waar te maken. Samen met 10 collega’s zorgen we voor huisvesting, meubilair, kantoorartikelen, post, vergadercentrum, catering, schoonmaak en beveiliging. Wij ontzorgen door te luisteren, ons flexibel op te stellen en vooruit te denken in oplossingen. Wij zijn trots op de producten en diensten die we leveren. Als team zijn we betrokken en helpen elkaar graag.

Wat ga je doen?

Als senior facilitair medewerker is iedere dag anders. Zo ben je in overleg met leveranciers over de (financiële) uitvoering van lopende contracten en stuur je bij waar nodig. Daarna schakel je over naar de begeleiding van een project, bijvoorbeeld begeleiding van een herinrichting of evenement, zoals de voorbereiding van een raadsvergadering. Het andere moment houd je je bezig met het beheer van processen zoals de kennisbank en TOPdesk.

Samen met je collega’s zorg je voor de bezetting van het Facilitair Servicepunt, het hart van ons team. Hier worden aanvragen en meldingen van collega’s uit de organisatie ingeboekt, geprioriteerd en verder gebracht. Je gaat op zoek naar de vraag achter de vraag, zodat je de melding op kan lossen of door kan zetten naar betreffende collega’s of leveranciers. Je bent ook veelvuldig in contact met andere teams. Zo nodig help je collega’s of leveranciers in de afhandeling van meldingen. Je verricht administratieve werkzaamheden en bent scherp op relevante ontwikkelingen. Ook heb je een belangrijke rol bij het inkopen van Facilitaire diensten door een programma van eisen op te stellen voor (Europese) aanbestedingen.

Kortom, je voelt je thuis in een afwisselende functie, waarin geen dag hetzelfde is.

Wie ben jij ?

Je bent enthousiasme, toegankelijk en hebt zin om aan de slag te gaan. Je krijgt energie van het oplossen van verschillende vraagstukken en bent van nature iemand die anderen graag helpt. Je werkt samen, collega’s weten jou makkelijk te vinden, stelt prioriteiten en steekt de handen graag uit de mouwen. Je hebt een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur gericht op facilitair management en kennis van facilitaire informatie systemen (kennis van Topdesk is een pré). Heb je geen facilitaire opleiding maar weet je dit te compenseren met een gezonde dosis facilitaire werkervaring, dan ontvangen we je reactie graag!

Wij bieden:

  • Een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving;
  • Een werkweek van 32 – 36 uur;
  • Een salaris in functieschaal 8, max. € 4.052,00,- o.b.v. 36 uur;
  • Een individueel keuze budget van 17.05% van je salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden.
Wil jij je voor en met onze collega’s van Purmerend inzetten, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Wil je graag meer weten over de functie? Neem dan contact op met Roy van Dongen, teammanager KCC & Facilitair via 0299 452 662.

Handig voor je agenda; de eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 15 juni.
Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde om bij ons te kunnen werken.
meer...



Meer vacatures van Purmerend