Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Duitstalige Content Manager en Customer Service Specialist

Kaartje2go - Zwolle - 01-06-2022 Naar vacature  

Bezit je de Duitse Gründlichkeit, word je enthousiast van blije klanten en heeft de Duitse taal voor jou geen geheimen? Lees dan verder en kom werken als Content Manager en Customer Service Specialist voor Kaartje2go Duitsland.

Hoe maak jij als Content Manager en Customer Service Specialist Duitsland onze klanten blij?

Wij zijn Kaartje2go. Onze naam zegt het al: wij maken kaarten. Nou ja, eigenlijk maken onze klanten de kaarten en wij helpen ze er een handje mee. Om te kunnen blijven groeien is het belangrijk dat we steeds nieuwe doelgroepen weten om te toveren tot nieuwe klanten. Sinds 2019 toveren wij ook op de Duitse markt en om deze markt verder te veroveren zoeken wij een collega die ons Duitse team Remote/in Zwolle komt versterken.

Samen met vier collega’s sta jij onze Duitse klanten dagelijks enthousiast te woord. Dit doe je telefonisch, via de chat of per e-mail, met als doel: blije klanten. Er zijn geen vaste protocollen en targets. We vinden het belangrijk dat jij lekker op je plek zit en je werk goed kunt doen. Je krijgt dus de verantwoordelijk die nodig is om onze klanten te helpen. Je voelt aan wat de best passende oplossing voor de klant is, denkt met de klant mee en zet deze oplossing meteen om in acties. Fijn voor de klant én fijn voor jou.

Naast het helpen van onze Duitse klanten, hou jij je bezig met het optimaliseren van onze Duitse website, het beheren van onze social-media kanalen en het schrijven van blogs.

Een mooie missie met veel ruimte voor creativiteit, de kans om echt iets bij te dragen en veel te leren. Dit doe je niet alleen, maar samen met vier ervaren collega's.

Hoe ziet een dag als Content Manager en Customer Service Specialist eruit?
Als Content Manager en Customer Service Specialist start je de dag met het controleren van het rooster. Zo ontdek of je beter kan starten met het smeren van je stembanden voor het beantwoorden van de telefoon, of het stretchen van je vingers voor het beantwoorden van mail en chat. Telefonisch bied je onze klanten een luisterend oor en zorg je voor een passende oplossing. In de mail vis je eerst de prioriteiten eruit. Is een kaartje niet aangekomen, dan schakel jij een spoedkoerier in om de kaart alsnog te bezorgen.

Om half 11 is het tijd voor de (online)meeting met het hele team. Tijdens deze meeting nemen we de agenda door, worden de wijzigingen aan de website besproken en kan jij al je ideeën kwijt.

Tijd voor een bakkie, zodat je weer aan de slag kunt met de vragen van onze klanten. De vraagstukken die je krijgt wisselen enorm. Soms moet je even met een klant meekijken of een kaartje aanpassen. Maar je kunt ook zomaar een kersverse vader aan de telefoon krijgen, die onwijs veel stress krijgt van zijn geboortekaartjes. Onze kaartencollectie is ontzettend breed. Je vindt geboortekaartjes en huwelijksuitnodigingen, maar ook condoleance- en beterschapskaarten. Wij zijn er voor onze klanten, bij leuke en minder leuke gebeurtenissen.

Na de lunch heb je een meeting met Anna Teamlead Duitsland. Tijdens deze meeting deelt Anna wat er op de kalender staat voor het aankomende kwartaal, jullie bespreken de social media campagne die eraan komt, welke visuals je hiervoor nog nodig hebt en welke blogs je gaat schrijven. Vervolgens start je met de eerste blog maar voor je het weet is het alweer 17:00 uur en kan je genieten van je vrije avond.

Wat maakt jou uniek als Content Manager en Customer Service Specialist Duitsland?

Duits is je moedertaal en je kan je goed inleven in de klant. Daarnaast:
  • Bied je een luisterend oor.
  • Kom je met creatieve oplossingen voor ieder probleem.
  • Zijn de 3 T’s voor jou ‘piece of cake’ namelijk telefoneren, typen en taart eten (want er is altijd wel een reden voor taart).
  • Heb je hbo werk- en denkniveau.

Over je team bij Kaartje2go

Met vier enthousiaste collega’s werk je samen digitaal of vanuit ons kantoorpand aan de Emmawijk in Zwolle. Team Duitsland heeft een eigen kantoorruimte waar voornamelijk Duits wordt gesproken. Naast de Duitse taal zijn er meer dan genoeg Duitse versnaperingen te vinden. Na alle snacks wordt er in de pauze lekker gewandeld door park Eekhout of het centrum van Zwolle.

Wat wij jou bieden

  • Allereerst een goed salaris.
  • Een jaarlijks ontwikkelbudget, om ervoor te zorgen dat je op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen.
  • Een vitaliteitsbudget, zodat je fit en vitaal het jaar doorkomt.
  • Een duurzame en
organisatie.
  • Een tof en inspirerend kantoor in het centrum van Zwolle, op loopafstand van het centraal station.
  • Naast ons fijne kantoor bieden wij ook de mogelijkheid om remote te werken. Hiervoor krijg je de mogelijkheid om je eigen werkplek in te richten.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een MacBook Pro met bijbehorende tools.
  • Iedere woensdag ‘bouw je eigen tosti’ lunch.
  • En last but not least, een gezellig team en een plek waar jij als persoon gewaardeerd wordt en je ideeën en kwaliteiten kunt inzetten.

Interesse? Zo hengel je deze functie binnen

We snappen dat je op het puntje van je stoel zit en niet kunt wachten om te solliciteren op deze toffe functie. Stuur daarom je cv naar

en geef antwoord op de volgende vier vragen:
Waarom ben jij dé Duitstalige Content Manager en Customer Service Specialist die wij zoeken?
Waarom wil je graag werken bij Kaartje2go?
Wat wil je graag van ons leren?
Met welke skills en persoonlijke eigenschappen kom je ons verrassen?
Binnen 5 werkdagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor het (digitale) kennismakingsgesprek (We maken het graag gezellig, dus sla je favoriete snacks vast in). Hebben we na dit gesprek al je verwachtingen overtroffen? Dan nodigen we je graag uit voor een meeloopmoment, waarbij je ervaart hoe het is om een blijmaker bij Kaartje2go te zijn. Na dit meeloopmoment hoor je of jij je ook een blijmaker mag noemen en zal er een arbeidsvoorwaardengesprek plaatsvinden.

Wil jij meer weten over werken bij Kaartje2go? Dan mag je altijd een berichtje sturen 06-82293146 |
meer...



Meer vacatures van Kaartje2go