Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Debiteurenadministratie
maandag 12 april 2021
Als medewerker debiteurenadministratie binnen INTR ben je het aanspreekpunt voor klanten met vragen over betalingen en/of betaalachterstanden. Op een empathische en heldere manier geef je inzichten in de mogelijkheden om betaalachterstanden op te lossen.
Medewerker Debiteurenadministratie voor 20-24 uur
Voor onze vestiging in Deventer zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker voor op onze Debiteurenafdeling.Als medewerker debiteurenadministratie binnen INTR. ben je het aanspreekpunt voor klanten met vragen over betalingen en/of betaalachterstanden. Op een empathische en heldere manier geef je inzichten in de mogelijkheden om betaalachterstanden op te lossen. Je maakt als medewerker debiteurenadministratie onderdeel uit van het team van medewerkers binnen de Administratie. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van alle administratieve werkzaamheden. Je rapporteert aan de Financieel Manager.
Waaruit bestaan jouw dagelijkse werkzaamheden?
- Zelfstandig verzorgen van een tijdige en correcte uitvoering van de klanten administratie;
- Bewaken en controleren van de kredietlimieten;
- Beoordelen van klantsituaties, waarbij rekening wordt gehouden met het betalingsgedrag van de klant;
- Inschakelen van Atradius indien betalingen van de klant achterblijven;
- Afhandelen van incasso zaken;
- Telefonisch benaderen van klanten om openstaande posten te bespreken;
- Bewaken & controleren van achterstallige betalingen;
- Treffen van betalingsregelingen/of betaalafspraken;
- Daar waar nodig assisteer je bij het boeken van facturen, het verwerken van bank- of kasboeken of ondersteun je bij de maand- of kwartaal afsluiting.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker Debiteurenadministratie, die resultaatgericht, doelgericht en vooral ook met plezier zorgt dat onze klanten administratie goed verloopt.Om dat te kunnen bereiken verwachten wij dat jij beschikt over:
- Een afgeronde MBO/MBO+ opleiding (op het gebied van bedrijfsadministratie of economie);
- Bij voorkeur met HAVO als vooropleiding;
- Enkele jaren aantoonbare en relevante werkervaring;
- Goede kennis van ICT en informatiesystemen, bijvoorbeeld Navision;
- Goede communicatieve eigenschappen en een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Kennis van branche specifieke aspecten;
- Kennis van de kwaliteitsstandaarden en keurmerken.
Over INTR.
INTR. is een landelijk opererende groothandel met een compleet assortiment voor professionele vloer- en raamafwerking voor de woning-, projectinrichting en parketspeciaalzaken. De toegevoegde waarde van INTR. bestaat uit een klantgerichte benadering, een optimale service en een uitgebreid assortiment van uitstekende producten (A-merken). Met ruim 80 professionele medewerkers werkt INTR voortdurend aan een verbetering van haar producten en diensten.Naast onze hoofdvestiging in Deventer beschikken wij over INTR. Points in Assen, Delft, Den Bosch, Hoofddorp, Hengelo, Heerenveen, Hoogeveen, Nieuwegein, Nuth en Zwolle.
INTR. is in het voorjaar van 2019 ontstaan uit een fusie van de groothandels Bosgoed en Forinn. INTR. is onderdeel van Uzin Utz Nederland bv dat op haar beurt weer valt onder het Duitse moederbedrijf; de Uzin Utz AG.
Wat bieden wij?
Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een nieuwe en groeiende organisatie.Geïnteresseerd?
Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Remko Kuipers, Financieel Manager (06-23227148).meer...
Meer vacatures van Intr