Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker DIV

Werken in het Westen - Waddinxveen - 04-04-2024 Naar vacature  

€ 2.666,00 - € 3.784,00
print
share
favorite_border
Ben jij een ervaren medewerker DIV en heb jij interesse om die kennis ook voor het gebruik van Teams en SharePoint (Microsoft 365) te gebruiken?

Medewerker DIV / mbo+ / 32 uur /

schaal 7 € 2666 - € 3784

Waddinxveen groeit. En dat brengt uitdagingen met zich mee op het gebied van informatiemanagement. Hoe zorgen we voor dat we altijd, makkelijk en veilig kunnen samenwerken? En hoe zorgen wij ervoor dat die informatie die ontstaat op een goede manier gearchiveerd en bewaard wordt?

Ben jij een ervaren medewerker DIV en heb jij interesse om die kennis ook voor het gebruik van Teams en SharePoint (Microsoft 365) te gebruiken?
Dan hebben wij een leuke uitdagende functie voor je.

Wij zijn op zoek naar een:

Medewerker DIV

(32 uur)

Als DIV-er ben je niet meer alleen bezig met papieren archief. In deze digitale tijd is het belangrijk om snel, rechtmatig en zorgvuldig informatie te delen en te bewaren. Je bent het aanspreekpunt voor collega's voor vragen over (digitaal) archiveren. Je ondersteunt collega's bij het beheren en aanvullen van zaakdossiers, inclusief advies over zaaktypen. Ook verwerk je aanvragen voor (oude) dossiers en zorg je voor correcte retournering. Daarnaast adviseer je collega's over efficiënt gebruik van Teams en/of SharePoint (Microsoft 365) voor projecten en samenwerking. Je helpt bij het overbrengen van informatie naar een digitale applicatie en zorgt voor tijdige overdracht en vernietiging van dossiers.

Wat ga je verder doen?

  • Archiveren conform de Archiefwet.
  • Bewaken en adviseren over de volledigheid van dossiers.
  • Assisteren bij opruimen en archiveren van gemeenschappelijke schijf.
  • Ondersteuning bij archiveren van Griffie/Raad documenten.
  • Fysieke dossiers opvragen.
  • Ondersteuning bij het maken van sjablonen voor de inrichting van Teams.
  • Vragen beantwoorden en ondersteuning bieden met betrekking tot het zaaksysteem (Djuma) in relatie tot Microsoft 365 (Teams/SharePoint).

Met wie ga je werken?

Uiteraard doe je dit niet alleen. Je werkt samen met de specialist Informatiebeheer en de functioneel applicatiebeheerders van Microsoft 365 en het zaaksysteem, evenals de adviseur Informatiebeheer binnen de vakgroep Informatiebeheer. Deze vakgroep maakt onderdeel uit van het team Informatiemanagement. Het team is een bont gezelschap van adviseurs en applicatie- en gegevensbeheerders van verschillende disciplines. We zijn een gezellig en ambitieus team en staan voor elkaar klaar. Het is een functie met veel verantwoording, maar ook met aanzienlijke zelfstandigheid en vrijheid.

Wie ben je?
Jouw hart gaat sneller kloppen van informatiebeheer en archiveren? Daarnaast ben je geïnteresseerd in wat Microsoft 365 allemaal kan en vooral hoe het gebruikers kan helpen.

  • Je hebt ruime ervaring in archiefwerk en alle bijkomende facetten.
  • Je hebt kennis van het werken met zaaksystemen en de i-Navigator.
  • Je bent communicatief vaardig, geduldig en mensgericht, met interesse of bereidheid tot leren over Microsoft 365.
  • Je vindt het leuk om ergens helemaal in te duiken, maar je kunt tegelijkertijd goed uitzoomen om zo de vertaalslag te maken naar oplossingen.
  • Je bent een teamspeler die ook zelfstandig kan werken, met een focus op nauwkeurigheid.

Verder beschik je over:

  • Een relevante archiefopleiding (SOD-I, SOD-II, LARM).
  • Een ruime ervaring in het DIV werk zowel met papieren als met digitale dossiers.
  • Kennis van SharePoint en Teams is een pré.

Wat krijg je terug:

Naast een open sfeer met korte lijnen, afwisselend werk en de mogelijkheid om je werk in te richten zoals jij dat wilt, bieden we het volgende:
  • Een salaris van maximaal € 3.784, = bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 7). Een aanloopschaal kan van toepassing zijn.
  • Een ABP-keuzepensioen (waar wij een deel van betalen).
  • Een arbeidscontract voor 12 maanden, die we bij tevredenheid over en weer graag omzetten in een vast contract.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto maandsalaris, dat je naar eigen inzicht kunt besteden, bijvoorbeeld aan extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals betaald ouderschapsverlof en een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Plaats- en tijdonafhankelijk werken. Daarvoor bieden wij thuiswerkvoorzieningen, een telefoon in bruikleen en een reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Goede mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling en een ruim opleidingsbudget.

Meer weten?

Heb je vragen over de inhoud van de functie of de procedure? Hessel Rosbergen (projectleider Moderne Werkplek)
of Jack Schuemie-Rodrigues (adviseur Informatiebeheer)
beantwoorden ze graag. Je kunt Jack ook bellen of WhatsAppen 06-41556630.
Of kijk eens
wat collega’s vertellen over het werken bij gemeente Waddinxveen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken in het Westen