Inloggen - Registreer  

HR Medewerker

Promese - Ommen - 29-02-2024 Naar vacature  

Als HR Employee binnen Promese ben je onderdeel van de afdeling HR en ben je op verschillende lagen in de organisatie zichtbaar. In deze functie ben je onderdeel van het HR team dat bestaat uit een HR Manager, HR Advisor en een HR Admin. Je hebt een belangrijke rol in de organisatie en jouw takenpakket is zeer veelzijdig.

Je gaat je voornamelijk bezighouden met de volgende HR aspecten;
  • Alles rondom instroom van nieuwe medewerkers.
  • Werving en selectie voor uiteenlopende functies
  • Onboarding nieuwe medewerkers
  • Beheer en onderhoud functiehuis
  • Ondersteunende rol op het gebied van HR-administratie
  • Voorbereidende rol bij salarisverwerking
  • Opmaak documenten/brieven en doorvoeren wijzigingen personeelsdossiers
  • (On)gevraagd adviseren leidinggevenden en medewerkers
  • Ondersteuning/deelname op het gebied van projecten en samenwerking met uitzendbureaus

Wat breng je mee?

  • Minimaal mbo-plus werk- en denkniveau, voorkeur studierichting HRM;
  • Je hebt enige ervaring op het gebied van HR;
  • Je hebt affiniteit met recruitment;
  • Werkt nauwkeurig en bent goed met cijfers
  • Je bent een enthousiast persoon, initiatiefrijk en zelfstandig ingesteld;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

Wat bieden wij?

  • Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling;
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een moderne uitdagende werkomgeving die continu blijft ontwikkelen;
  • Reiskostenvergoeding (boven de 10 km) en een pensioenregeling;
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.

Enthousiast?

Hebben wij jouw enthousiasme te pakken? Dan hebben wij interesse om ook met jou kennis te maken. Je motivatiebrief & cv kun je sturen naar
working@promese.eu
. Heb je vragen over de functie, neem dan contact op met Rachel van Ommen (HR Manager), telefoonnummer 0402493501
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Promese
Meer HR Medewerker vacatures