Inloggen - Registreer  

Medewerker E-bike Service Center

Accell Group - Apeldoorn - 05-04-2024 Naar vacature  

Ben je servicegericht ingesteld en ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor onze E-bike dealers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Als medewerker E-bike Service Center ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden en verhelpen van alle voorkomende vragen. Denk aan vragen over facturen en orders, leveringen en garanties maar ook weet jij diagnoses te stellen bij storingen in de electronica van de E-bikes. Je vraagt door bij problemen en klachten en biedt een gedegen oplossing. Door maatwerk te bieden en out of the box te denken zet je net dat stapje extra zodat onze dealers meer dan tevreden zijn.

Jouw taken
Jij beantwoordt vragen van dealers per email en chat met als doel deze zo goed mogelijk te verhelpen;
  • Je verzamelt informatie om een compleet beeld te krijgen van de casus, stelt diagnoses en weet hierin de juiste keuzes te maken;
Je registreert alle informatie in de systemen;
Je gaat proactief en zelfstandig aan de slag maar zoekt ook de samenwerking op met collega's bij complexe vraagstukken.

We believe Cycling moves the World forward!

Bij het E-bike Service Center werk je samen met gedreven collega’s met de mooiste fietsmerken aan de beste klantbeleving. Het E-bike Service Center is van onderdeel Accell Western Europe en richt zich op het ontwikkelen, produceren en in de markt zetten van fietsen, onderdelen en accessoires in het midden- en hogere segment. Hiermee is Accell marktleider in Europa en is onder andere gevestigd in Apeldoorn en Heerenveen.

Vanuit onze locatie in Apeldoorn bieden we service aan onze fietsdealers van de aangesloten merken in heel Europa. Onze fietsmerken zijn onder andere Sparta, Batavus en KOGA. Naast de bestaande technische hulpmiddelen, zoals een online service tool, verlenen we extra assistentie bij service aan E-bikes.

Dit breng je mee

Samen met je collega’s streef je ernaar om de beste service te bieden waarbij je de belangen van onze dealers niet uit het oog verliest. Daarnaast ga je graag aan de slag met procesverbeteringen om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen. In jouw profiel zien we verder graag het volgende terug;

Een commercieel (technische) opleiding op MBO niveau met werkervaring in een technische omgeving;
Je bent oplossingsgericht, accuraat en
initiatiefrijk;
Je hebt een goede beheersing van de Office pakketten;
Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, Duits is een pre;
Ervaring met B2B aftersales is een pre;
Ervaring in de fietsenbranche is een pre.
Wij bieden jou
Een uitdagende functie met diverse ontwikkelmogelijkheden;
Een uitgebreid opleidingsprogramma met een product-specifieke training;
De kans om te werken bij een dynamische en internationale organisatie;
Inschaling salaris op basis van CAO Metalektro;
Een eindejaarsuitkering van 6%;
Een jaarcontract welke we bij wederzijdse tevredenheid omzetten naar onbepaalde tijd;
27 vakantiedagen en 13 adv-dagen (o.b.v. een 40 urige werkweek);
Een pensioenregeling via Pensioenfonds Metalektro (PME);
Korting op de eigen producten van Accell WE en mogelijkheid tot leasefietsregeling.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Accell Group
Meer Medewerker E-bike Service Center vacatures