Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Jouw impact als Manager Productmanagement & Pricing Particulier

Nn - via Marketingcarriere.nl - Zwolle - 27-01-2023 Naar vacature  

€ 6168 - € 8812 per maand

Dienstverband:
Full-time
Je bent verantwoordelijk voor de particuliere schadeverzekeringen, denk aan bijv. mobiliteit en wonen. Jij bent met je team end-to-end verantwoordelijk voor alle stappen om tot waardevolle producten te komen voor onze particuliere klanten.

Ben jij de ambitieuze manager die bouwt aan vertrouwen in het team, die motiveert, inspireert en het team naar een hoger level tilt om de klantverwachtingen te overtreffen? Ben je in staat om visie te ontwikkelen en de strategie tot executie te brengen? Vind jij het een uitdaging om diverse personen en activiteiten te verbinden ten gunste van het resultaat? Doe je dit graag in een dynamische omgeving met een hoog no-nonsense gehalte én een diversiteit aan stakeholders? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het salaris voor deze functie betreft tussen de € 6168,- en 8812,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Dit is op basis van een 36-urige werkweek, exclusief een 13e maand en vakantiegeld.

Jouw impact als Manager Productmanagement & Pricing Particulier

De manager Productmanagement & Pricing Particulier is verantwoordelijk voor de particuliere schadeverzekeringen, denk aan bijv. mobiliteit en wonen. Jij bent met je team end-to-end verantwoordelijk voor alle stappen om tot waardevolle producten te komen voor onze particuliere klanten. Zo laat je de portefeuille groeien, terwijl je de producten on top of mind krijgt bij (potentiële) klanten. We gebruiken data als input om de klantwens steeds beter in kaart te brengen. Zo realiseren we sterkere funnels en betere producten, met de juiste pricing, die de klant optimaal bedienen.

Samen met het MT keten Particulier draag jij verantwoordelijkheid het resultaat van de particuliere keten op zowel commercieel, financieel als operationeel gebied maximaal positief te beïnvloeden.

  • Je werkt verbindend, zowel binnen je team als daarbuiten in de Particuliere keten. Dat doe je coachend en inspirerend, zodat jullie samen optimale resultaten behalen
  • Als echte relatiemanager bouw je je netwerk van relevante stakeholders op, binnen en buiten NN en dat ontwikkel je steeds verder
  • Je werkt nauw samen met onze collega’s van ABN AMRO Bank om commerciële kansen en mogelijkheden op te pakken. Samen vergroten we de verkoop via online kanalen, de bankkantoren en het callcenter
  • Zit er een ondernemer in jou, waardoor je mogelijkheden creëert, die jou en je team verder brengen
  • Ga je de verbinding aan door open en transparant te communiceren, met alle stakeholders om je heen
  • Laat je je niet uit het veld slaan door een tegenvaller. Juist dan zet je een tandje bij en houd je het resultaat voor ogen
  • Je denkt in mogelijkheden en weet jouw team, en de organisatie, daar in mee te krijgen

Wat je gaat doen

  • Je geeft leiding aan pricing actuarissen, productmanagers en het centre of expertise; waar diverse ondersteunende business fuctionarissen bij elkaar komen.
  • Je bent, in nauwe samenwerking met ABN AMRO Bank, verantwoordelijk voor het commercieel resultaat en jij beïnvloedt de goede inrichting van Product en Pricing: goed stakeholdermanagement is daarbij bepalend
  • Je creëert een visie op de resultaatgebieden waar jij verantwoordelijk voor bent, durft daarin van de gebaande paden te wijken en voert de bijbehorende strategie uit én krijgt dat voor elkaar

Met wie je werkt

Jouw team is onderdeel van de keten Particulier. Je team bestaat uit een relatief nieuw samengesteld team van medewerkers die al bij ons werken, daar mag jij iets moois van maken. We hebben het over zo’n 20 collega’s: pricing actuarissen, productmanagers en aanverwanten functionarissen (centre of expertise). Deze bloedgroepen zijn niet exact hetzelfde qua type en functionarissen, dus dat vraagt jouw verbindende kracht.

Jij mag er een echt team van maken, dat optimaal samenwerkt om de beste resultaten te behalen. Daarbij durf je te experimenteren en snel over te gaan tot actie. Gaat het fout, dan leer je daarvan.

Je werkt met een gedreven management team, waarin een goede sfeer, samenwerking, focus op resultaat en flexibiliteit belangrijk zijn.
Verder werk je nauw samen met de collega’s van IT & Transformation, ABN AMRO Bank als distributiepartner en overige in- en externe stakeholders die jouw vakgebied (onder)steunen of inspireren.

Wat je meebrengt

Jouw positieve mindset en energie stimuleren iedereen om je heen om net dat stapje extra te zetten. Je gaat de verbinding aan met je medewerkers en laat diezelfde synergie ook ontstaan in je omgeving. Zo zet je een topteam neer. En verder:

  • Heb je minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring, over teams van minimaal 15 medewerkers met diversiteit aan specialismen
  • Je bent in bezit van WO werk- en denkniveau
  • Je hebt aantoonbaar stakeholdermanagement ervaring in een complexe, uitdagende omgeving
  • Heb je affiniteit met de expertise pricing en/of productmanagement

Blijf je ontwikkelen

Wij vinden het belangrijk dat jij je kunt blijven ontwikkelen. We geven je de ruimte en het vertrouwen om te groeien in je carrière en als mens. Wij helpen je hierbij met:

  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden in ons Learning & Development Centre
  • Een groot (internationaal) netwerk van collega’s die graag hun kennis met je delen
  • De autonomie om je eigen ontwikkelroute te bepalen?

Arbeidsvoorwaarden die bij jou passen

Jij bent meer dan alleen een collega en dat snappen we bij NN heel goed. Je hebt verschillende rollen in het leven en daar horen keuzes bij. Wij stellen je in staat

te kiezen die voor jou belangrijk zijn. Denk aan het bijkopen van extra vakantiedagen en flexibele werktijden. Je maakt met je leidinggevende en collega’s afspraken over tijd- en plaats onafhankelijk werken, zodat je je werkritme aan kunt passen aan je privé-wensen. Ook (voorlopig online) sportlessen en thuiswerkvergoedingen voor internet en een goede werkplek horen daarbij. Daarnaast krijg je bij ons:

  • Collectieve pensioensregeling met een eigen bijdrage van slechts 6%
  • 194,4 verlofuren op basis van een werkweek van 36 uur (dat zijn 27 vakantiedagen bij een werkweek van 5 dagen) en één Diversiteitsdag
  • 13de maand en vakantiegeld wordt maandelijks uitbetaald bij je salaris
  • NS Business Card 2e klas, waarmee je 7 dagen per week onbeperkt kunt reizen. Reis je liever met eigen vervoer? Dan kun je de gemaakte zakelijke- en woon-werk kilometers declareren
Bij NN werken we hybride. Deels vanuit huis en deels op kantoor. Teams ontmoeten elkaar digitaal, fysiek of hybride. Je spreekt samen met je team af wat het beste past. We hebben onze kantoren zo ingericht dat er voor elk type werk een passende plek is. De officiële standplaats van deze functie is Zwolle. Daar werk je in de IJsseltoren, het hoogste punt van Zwolle met uitzicht over de IJssel en de mooie oude binnenstad van Zwolle. Een unieke locatie met een unieke samenstelling van bedrijven: de joint venture tussen ABN AMRO en Nationale-Nederlanden. Je rijdt zo vanaf de A28 naar dit moderne kantorencomplex. Restaurant De Lobby biedt elke dag heerlijke, pure gerechten, dus verruil je werkplek gerust voor een verrassende lunch.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij enthousiast over deze vacature en denk je dat je goed past in het team en bij NN? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Wij zijn erg benieuwd naar wie jij bent, wat jou beweegt en wat jij kunt bijdragen in deze functie bij NN.

Solliciteer direct!

Heb je nog vragen over de vacature? Stel je vraag aan Janneke van de Ven, Manager Particulier via
meer...