Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

HR (administratief) medewerker (20-24 uur per week)

Huisartsenposten Amsterdam - 13-05-2024 Naar vacature  

Sollicitatieprocedure

Interesse?
Solliciteer via sollicitatieformulier
Screening
Na jouw sollicitatie ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie van ons
Sollicitatiegesprek
Je hebt een gesprek bij ons op kantoor of digitaal via Teams om elkaar beter te leren kennen
Vervolgafspraak
Wil je meer weten of de HAP en zou je daarom graag met een medewerker van de afdeling willen spreken of een dag willen meelopen? Dat kan!
We doen je een aanbod
Aangenomen!
Huisartsenposten Amsterdam (HpA) is een dynamische organisatie die verantwoordelijk is voor kwalitatief hoogstaande huisartsenspoedzorg ’s avonds, ’s nachts en in de weekenden. Daartoe zijn vier huisartsenspoedposten ingesteld bij vier

ziekenhuizen in de stad en een centrale telefonische triagepost. Wij zijn een ambitieuze zorginstelling waarbij ruim 850 huisartsen zijn aangesloten. Zij worden bijgestaan door ruim 200 doktersassistenten, triagisten, triagisten in opleiding, student-triagisten

en frontofficemedewerkers. Daarnaast werken er ongeveer 35 mensen op de stafafdelingen.
Wil jij deel uitmaken van deze mooie, maatschappelijke en fijne organisatie?
Wij zoeken per direct namelijk een enthousiaste
HR medewerker
20-24 uur per week
Heb jij plezier – en blink jij uit – in het nauwkeurig en tijdig verwerken (en controleren) van de personeelsadministratie? Sta je collega’s van onze organisatie graag te woord over bijvoorbeeld uitleg over onze bedrijfsregelingen of CAO? Dan zoeken wij jou!

De rol
Als HR medewerker
ben je verantwoordelijk voor een correcte, effectieve en efficiënte verwerking van personeelsadministratie voor circa 235 medewerkers. Daarnaast bouw je vanuit

jouw rol en expertise mee aan het uitvoeren en optimaliseren van onze HR processen. De

hoofdpunten van de functie zijn:
Het tijdig en correct verzorgen van de verwerking en controle van mutaties (in-, door- en uitstroom) in het personeelssysteem;
Het verzorgen van de correspondentie m.b.t. de mutaties en goed archiefbeheer;
Het leveren van periodieke managementinformatie m.b.t. verzuim, in- en uitdiensttredingen, etc.;
Het voeren van de verzuimadministratie (verwerken ziek- en hersteld meldingen, bewaken van termijnen van WVP, signalering van te ondernemen acties, doorgeven en beheer van verzuimdossiers. Je onderhoudt diverse externe contacten met onder andere de arbodienst, UWV, verzuim verzekering en andere organisaties;

Het administratief ondersteunen bij recruitment activiteiten;
Het adviseren en ondersteunen van je HR collega’s wat betreft (specifieke) HR vraagstukken;
Het adviseren en informeren van leidinggevenden en medewerkers bij vragen over verzuim, in-, door- en uitstroom, arbeidsvoorwaarden en de cao (Huisartsenzorg);

Het proactief doen van verbetervoorstellen ten behoeve van de HR dienstverlening.
Jouw profiel
Je hebt minimaal een afgeronde MBO-niveau 4 opleiding op het gebied van HR (waaronder personeelsmanagement);
Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Kennis en ervaring met het personeelsadministratiesysteem Cobra is een pré;
Kennis van het volledige MS Office pakket (MS 365);
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
De competenties die behoren bij deze functie zijn: accuraat, integer, klantgericht, gedreven en flexibel;
Een fijne collega met een positieve instelling; gericht op samenwerking.
Ons aanbod
Een aantrekkelijke en uitdagende functie bij een maatschappelijke organisatie in hartje Amsterdam;
De arbeidsvoorwaarden en het salaris (maximaal schaal 5) conform CAO Huisartsenzorg;
Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering van 8,33%;
Een functie voor 20-24 uur per week;
Mogelijkheid om één dag thuis te werken;
Een contract voor bepaalde tijd voor de duur van 12 maanden met intentie tot een vast dienstverband;
Werken binnen een informeel team met hardwerkende en gezellige collega’s;
Onbeperkt toegang tot een online leerplatform tbv persoonlijke ontwikkeling.
Solliciteren en overige informatie
Ben je enthousiast,
nieuwsgierig en gemotiveerd? Klik op de button “solliciteer naar functie” en stuur ons je korte motivatie en jouw CV.
Als je eerst meer informatie over de functie en de mogelijkheden wenst, neem dan contact op met Rebekka van Belzen, coördinator HR op 06-21 24 01 00.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Huisartsenposten Amsterdam