Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klant Centrum
De Bilt - 15-06-2021
Naar vacature
Ben jij een klantgerichte, stressbestendige teamplayer die meerdere dingen tegelijk kan doen? Heb jij al enige ervaring bij een KCC (Klant Contact Centrum) binnen een gemeente en kan je tegen een stootje? Dan is dit dé functie voor jou!
Zó werkt het in De Bilt
Bij de gemeente De Bilt zijn zo’n 250 mensen in dienst. Zij werken op het gemeentehuis, in de buitendienst en bij diverse (sport)accommodaties. De organisatie kenmerkt zich door innovatie, transparantie en betrokkenheid. We streven ernaar om zoveel mogelijk te handelen vanuit het perspectief van de burger. De organisatie is verantwoordelijk voor het verbeteren van de kwaliteit van de producten en de dienstverlening. Ook draagt zij zorg voor een open en interactieve relatie met burgers, maatschappelijke organisaties, bedrijfsleven en mede-overheden. De lijnen binnen onze organisatie zijn kort, direct en informeel.Eenheid Inwonerplein
Bij de eenheid Inwonerplein kunnen burgers, bedrijven en instellingen terecht voor alle producten en diensten van de gemeente en op termijn van de overheid. De eenheid Inwonerplein bestaat uit 2 teams, namelijk team Klantcontact en team Gemeentewinkel.Team klantcontact
Je maakt deel uit van een enthousiast team van medewerkers, dat bij uitstek het visitekaartje is van de gemeente De Bilt. De frontoffice van het team KCC bestaat uit het callcenter en de receptie. Als medewerker KCC werk je in een rooster. Momenteel is er geen avondopenstelling, maar het is mogelijk dat deze in de toekomst weer zal worden ingevoerd.Wij zoeken voor team Klantcontact een enthousiaste:
Medewerker Klant Contact Centrum
Functie vooralsnog tot 1 juli 202224 uur per week
Wie zoeken we?
Als medewerker Klant Contact Centrum ben je lid van het team Klantcontact. We zoeken een gastvrije, positieve en oplossingsgerichte collega met een gezonde dosis pit, die graag meedenkt over het verbeteren van het klantcontact naar onze inwoners. Uiteraard ben je beleefd en geduldig en kan je omgaan met moeilijke gesprekken en verbale agressie. Ervaring in het werken bij een gemeente is een pré.Wat ga je doen?
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klanten telefonisch, per mail, via social media of persoonlijk aan de receptiebalie te woord. Je bent hét visitekaartje van de gemeente en je hebt er plezier in om iedere klant op een klantgerichte en efficiënte wijze te helpen. Je handelt zo veel mogelijk gesprekken zelfstandig af, door het raadplegen van je informatiebronnen en verwerkt de gesprekken in het zaaksysteem. Je schakelt snel van het ene onderwerp naar het andere en kan gemakkelijk wisselen tussen werkzaamheden. Je geeft documenten uit (reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels etc.), verzorgt het inzien van bouwdossiers en behandelt aangiften van verloren of gevonden voorwerpen.Wat vragen we nog meer van jou?
- Je bent in het bezit van minimaal een mbo-diploma op gebied van publieke dienstverlening
- Je hebt kennis van en ervaring met gemeentelijke (werk)processen
- Je schrijft helder, foutloos en begrijpelijk Nederlands én Engels
- Je hebt ervaring met dienstverleningskanalen receptie/balie, telefonie en e-mailverwerking
- Je bent een échte teamplayer
- Je hebt een hands-on mentaliteit
- Je hebt affiniteit en ervaring met social media
- Je bent klantgericht, communicatief sterk, zorgvuldig, flexibel, accuraat, stressbestendig en dienstverlenend ingesteld
- Je komt, door jouw wijze van vraagstelling, snel tot de kern van de vraag (de vraag achter de vraag)
- Je bent flexibel in de invulling van je werkrooster wanneer de situatie daar om vraagt en beschikbaar op de dinsdagavond wanneer avondopenstelling aan de orde is
- Je kunt goed overweg met de computer en de bijbehorende applicaties (bijvoorbeeld Key2Burgerzaken, Zaaksysteem en Obi4wan)
Wat bieden we?
Wij bieden veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, een dynamische werkomgeving, korte lijnen en een prettige werksfeer.- Een functie van 24 uur per week, op dinsdag, woensdag en vrijdag. De functie wordt gehonoreerd in schaal 7, maximaal € 3.176,- bruto per maand met een aanloopschaal 6 (max. € 2.904,- per maand) bij een fulltime aanstelling van 36 uur
- Een tijdelijke aanstelling, beginnend met een aanstelling tot 1 juli 2022 of een payrollcontract
- Een afwisselende, vrij zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief
- Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede reiskostenvergoeding en een Individueel Keuze Budget van 17,05% van het bruto salaris
- Op termijn behoort deels thuis werken tot de mogelijkheden
Vragen over de functie en procedure?
Met vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Nienke van der Jagt, telefoonmeer...
Meer vacatures van De Bilt