Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service medewerker Packaging
Bij De Ridder Packaging geloven we dat we onze klanten kunnen voorzien van de beste service die past bij de behoefte van onze klanten op het vlak van “coole” uitdagingen binnen de cold chain. Voortdurend zijn we op zoek naar innovaties en ontwikkelingen die passen binnen de markt. Wij geloven dat een inspirerende omgeving waar ruimte voor ontwikkeling is, bijdraagt aan de service naar onze klanten. “Tot uw dienst” is iets wat centraal staat! Het managementteam van De Ridder streeft naar personeel dat resultaatgericht kan werken, wil innoveren, kansen ziet én pakt en binnen teamverband meewerkt aan het uitbreiden van onze onderneming binnen Nederland én Europa. Als één van de grootste producenten van gelpacks en koelelementen binnen Europa ligt er veel potentieel in de markt.
De Ridder B.V. is een groeiend internationaal opererend handelsbedrijf en is onderdeel van de beursgenoteerde Bunzl Groep, welke 11 werkbedrijven in Nederland heeft (www.bunzl.nl). De Ridder is gevestigd in Assendelft. Al ruim 25 jaar is De Ridder een vooraanstaande leverancier van producten bedoeld voor gebruik in de markt van ingeslotenen. Je kunt hierbij denken aan arrestanten, gevangenen, asielzoekers en psychiatrische patiënten die verblijven in een detentie omgeving. Ook biedt De Ridder (Packaging) oplossingen op het gebied van gekoeld en geconditioneerd vervoer. Wij leveren gelpacks, koelelementen, absorptie matten en EPS-dozen maar ook totaaloplossingen voor diverse geconditioneerde transporten.
Hoe ziet jouw dag eruit?
- Je bent onderdeel van een team van drie commercieel medewerkers die dagdagelijks actief zijn met het beheren van een portfolio van klanten die producten kopen voor de cold chain.
- Je bent verantwoordelijk voor de support van twee commercieel medewerkers en levert een bijdrage aan de successen van de afdeling.
- Met je commerciële drive ben je in staat tot het voeren van een commercieel inbound sales gesprek om een verkoop te realiseren.
- Je laat je uitdagen door gestelde doelen, sterker nog, je legt ze eigenhandig hoger en gaat voor de beste resultaten met betrekking tot service en klantcontact.
- Concrete taken:
- Aanmaken klanten
- Order verwerking (Microsoft Dynamics AX)
- Mailbox beheer
- Telefonisch contact met klanten
- Invullen leveranciersverklaringen
- Verzenden Data Sheets, Product brochures, Whitepapers, Datasheets
- Sample afhandeling
- Klachtafhandeling
Wie zoeken wij?
- Je hebt minstens 12 maanden (sales) ervaring en bewezen affiniteit met sales support
- Een sociale, communicatieve medewerker die service hoog in het vaandel heeft staan
- MBO/MBO+ denk- en werkniveau
Jij hebt:
- Een servicegerichte houding. Je begrijpt wat klanten beweegt en kunt op een gepast niveau communiceren en reageren.
- Talent voor talen: Je kunt daardoor zowel in het Nederlands, Engels en Duits communiceren.
- Gedrevenheid: Je hebt er elke dag zin in om samen met ons mee te bouwen aan onze toekomst.
Wat bieden wij?
- Een leuke baan in een gezonde, beursgenoteerde onderneming
- Een gezellige werksfeer met enthousiaste collega’s
- Een prettige werkomgeving in een recent opgeleverd pand in Assendelft
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak
- Een marktconform salaris met een goed arbeidsvoorwaardenpakket
- Een pensioenregeling bij Lifesight
- 26 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur
Meer vacatures van Bunzl