Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Operations Assistant

Mecc - Maastricht - 15-01-2020 Naar vacature  

We go 'Beyond Boundaries'

De kracht van MECC Maastricht is ondernemerschap. Kansen zien en daarop inspelen. Risico’s durven nemen. Flexibel zijn en ons businessmodel aanpassen aan een veranderende wereld. Voorop lopen en onze concurrentie altijd een stap voor zijn. En last but not least: onszelf continue uitdagen om die extra stap te zetten waarmee we de verwachtingen van onze klanten en bezoekers overtreffen. Want dát is waar het team van MECC Maastricht het verschil maakt. We go beyond boundaries.

Team Event Operations is verantwoordelijk voor de operationele en technische werkzaamheden die horen bij (een deel van) de opbouw, uitvoering en afbouw van evenementen, congressen en beurzen. De afdeling werkt nauw samen met de afdelingen Duty Management, Project Management en Exhibitor Services. Na opdracht van Project Management of Exhibitor Services zorgt het team Event Operations dat alle aangevraagde diensten en faciliteiten tijdig gereed zijn voor aanvang van het evenement. Daarnaast zorgt de afdeling voor ondersteuning bij allerlei voorkomende onderhouds-, reparatie- en installatiewerkzaamheden in en rondom het gebouw, met name in het laagseizoen.

Ter uitbreiding van ons team Event Operations zijn wij per direct op zoek naar een:
Operations Assistant

Wat ga je doen?

Als Operations Assistant ben jij verantwoordelijk voor het volgens planning uitvoeren van operationele en technische werkzaamheden ten behoeve van de evenementen in MECC Maastricht, waaronder:

  • plaatsen van o.a. de (MECC Maastricht) verhuurde inventaris, podia, mobiele afscheidingen en brandslanghaspels volgens goedgekeurde brandweerplattegrond;
  • uitzetten en realiseren van ophangpunten aan de hand van gemaakte technische tekeningen t.b.v. het ophangen van gordijnen;
  • verzorgen van signing in- en rondom het gebouw, het beletteren van balies, wanden en overige constructies en het ophangen van banners en borden;
  • verzorgen van hoogwerker- en heftruck assistentie;
  • verrichten van reparaties of noodoplossingen en het informeren van Project Manager/Supervisor van eventuele noodzakelijke vervolgacties;
  • aanleggen van basis ICT netwerken en het programmeren en configureren van het WiFi netwerk;
  • uitvoeren van preventieve onderhoudswerkzaamheden in hallen en werkplaats en kleine modificaties op basis van concrete opdrachten en bijgeleverde instructies;
  • verlenen van technische assistentie bij evenementen of bij interne werkzaamheden;
  • helpen bij het verwerken van informatie uit de draaiboeken in de dagelijkse operationele planningen;
  • controleren van uitgevoerde werkzaamheden van jezelf en van je collega’s en aanspreken van collega’s indien er verbeteringen mogelijk zijn.

Wie ben jij?

Als Operations Assistant neem je een hands-on en optimistische persoonlijkheid mee, streef je steeds naar de beste oplossing en durf jij de lat hoog te leggen. Je bent gemotiveerd, dat draag je ook uit en daarmee enthousiasmeer jij je omgeving.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare rol;
  • je hebt aantoonbare affiniteit met de evenementenbranche en met techniek (ervaring met hoogtewerk en ICT is een pré);
  • je bent in het bezit van een heftruck- en hoogwerker, een BHV en een VCA certificaat of bent bereid deze te behalen;
  • je bent een echte aanpakker met probleemoplossend vermogen, hebt oog voor de klant en bent servicegericht;
  • je hebt veiligheid hoog in het vaandel staan;
  • je identificeert je met onze kernwaarden en draagt deze actief uit: Compagnion, Chameleon, Caring, Champion en Celebrate;
  • je bent 40 uur per week beschikbaar en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit (bij evenementen: operationeel inroosteren maandag tot zondag).

Wat bieden we jou?

Wij bieden jou een uitdagende en zelfstandige functie in een dynamische werkomgeving waarin je veel contacten legt en waar geen dag hetzelfde is. Naast marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een laptop, mobiele telefoon, (evt.) reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen o.b.v. fulltime dienstverband, deelname aan het pensioenfonds, gratis sporten in onze eigen MECC-gym en toegang tot veel leuke evenementen. Je werkt je in een gemotiveerd, ervaren en collegiaal team in een informele werksfeer.

Belangrijke informatie:

Gemiddeld aantal uren per week: 40 uur
Startdatum van deze functie: zo spoedig mogelijk
Gezien het karakter van deze functie word je operationeel ingeroosterd en draai je dus regelmatig avond- en weekenddiensten. Naast je basissalaris ontvang je een toeslag voor onregelmatige diensten.

Informatie en sollicitatie:

Kijk voor meer informatie over MECC Maastricht op onze site
. Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Thomas Berger, Manager Event Operations via telefoonnummer 06 15 12 17 76. Voor meer informatie met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shirley Merk, HR Officer, via telefoonnummer: 06 23 38 32 60. Stuur jouw motivatiebrief en cv via

meer...



Meer vacatures van Mecc