Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
HR adviseur
HR advies voor het 'kloppend hart' van Amsterdam UMC!
- 32 uur
- Salarisindicatie : 3922 tot 5383 euro
- vast contract, onbepaalde tijd
Wat ga je doen
Als HR adviseur ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de HR ondersteuning in hetHartcentrum
. Het Hartcentrum bestaat uit de afdelingen Cardiologie, Cardiochirurgie, Fysiologie en Experimentele Cardiologie. Het Hartcentrum heeft de ambitie om toonaangevend in Europa te zijn en is een van de bepalende divisies van Amsterdam UMC. Het is een wat kleinere divisie (500 FTE) met korte lijnen tussen management en ondersteuning, waardoor er snel geschakeld kan worden. Na een periode van reorganisatie ligt de focus nu op het creëren van samenhang tussen verpleegkundigen en artsen van locatie AMC en locatie VUmc en het helpen van leidinggevenden bij het realiseren van de ambitie. Ook speel je een belangrijke rol om de HR functie binnen de divisie en in het Amsterdam UMC verder te professionaliseren door onder andere het invoeren van een gezamenlijk personeelssysteem.
Naast je rol in organisatieontwikkeling en veranderkundige vraagstukken heb je een adviserende, creërende en realiserende rol naar leidinggevenden over thema’s als inzetbaarheid van medewerkers, cultuur en leiderschap. Als sparringpartner adviseer je leidinggevenden bij het formuleren en realiseren van personele- en organisatorische doelstellingen, vertaal je centraal HR beleid naar jouw eigen werkgebied en houd je bezig met continuïteit van de bezetting, strategische personeelsplanning, inrichting functiehuis, personeelsontwikkeling, teamontwikkeling, verzuim, personele casuïstiek en rechtspositie. In deze rol rapporteer je aan de directeur bedrijfsvoering van het Hartcentrum en ben je op beide locaties (AMC en VUmc) inzetbaar.
Wat we van je verwachten
- Afgeronde HBO/WO opleiding;
- Minimaal 8 jaar HR ervaring, waarbij je in complexe omgevingen hebt bijgedragen aan organisatieontwikkeling en het begeleiden van veranderprocessen en reorganisaties;
- Je toont initiatief en bent daadkrachtig, resultaatgericht en organisatiesensitief;
- Je bent een stevige persoonlijkheid en kritisch gesprekspartner;
- Actuele kennis van de ontwikkelingen in het vakgebied en de wet- en regelgeving;
- Ervaring met projectmanagement bij (middel) grote projecten;
- Je schakelt makkelijk en kan op diverse niveaus samenwerken;
- Je overziet, bent analytisch, weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden en hebt cijfermatig inzicht.
Waar ga je werken
Amsterdam UMC is meer dan een ziekenhuis alleen. Het is een wereld waar patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs zijn geïntegreerd. Een academische wereld vol mogelijkheden voor talenten die een plek zoeken om te excelleren. Groot denken. Durven dromen. En je nooit laten beperken door ‘kan niet’ of ’lukt toch niet’. Dát is de mentaliteit in Amsterdam UMC.Veranderingen brengen kansen. De komende jaren zullen er veranderingen komen. Bepaalde specialismen, poliklinieken en verpleegafdelingen zullen gaan verhuizen van de locatie AMC naar VUmc, en andersom. Waar nieuwe afdelingen gevormd gaan worden, ontstaan kansen om ons werk nog beter te organiseren. Goede zorg is teamwerk. Tussen artsen en verpleegkundigen, receptionisten en beveiligers, voedingsassistenten, koks, onderzoekers en administratief medewerkers: iedereen draagt een steentje bij.
Wat we je bieden
Salarisschaal 11: 3922 tot 5383 euro bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).- Naast een goed basissalaris bieden we onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Wil jij weten wat je gaat verdienen? Bereken dan
- Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van onze online leeromgeving GoodHabitz.
- Je pensioen wordt opgebouwd bij het ABP. Amsterdam UMC draagt 70% van deze premie bij.
- Wij bieden een reiskostenvergoeding en daarnaast een
- Wij hebben een zeer actieve personeelsvereniging en een Jong Amsterdam UMC en organiseren vanuit beide verschillende (sportieve) activiteiten en evenementen door het jaar heen.
- In eerste instantie bieden wij jou een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Bij gebleken gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang op externe kandidaten.
Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk op
.
Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de selectieprocedure. Daarnaast is het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) voor iedere nieuwe medewerker verplicht. De aanvraag voor een VOG wordt opgestart vanuit VUmc zodra de nieuwe medewerker is aangesteld.
Voor medewerkers die in de directe patiëntzorg gaan werken, kan een uitgebreide screening onderdeel zijn van de procedure. Klik
voor meer informatie en of deze op jou van toepassing is.
Ben je werkzaam in een zorg gerelateerde functie, dan is een aanstellingskeuring ook onderdeel van jouw selectieprocedure.
Bijzonderheden
De positie isper direct
beschikbaar.
Gelet op de vakantieperiode kunnen inhoudelijke vragen worden beantwoord;
- Vanaf 2 augustus; Rob v.d. Kolk : r.k.vanderkolk@amsterdamumc.nl
- Vanaf 16 augustus; Charlotte Gabriels : cpmm.gabriels@amsterdamumc.nl
LET OP: In verband met de bestuurlijke fusie tussen AMC en VUmc, geldt voor deze vacature dat medewerkers van AMC én VUmc plaatsnemen in de selectiecommissie. Door jouw sollicitatie te versturen, ga je ermee akkoord dat jouw CV en Motivatiebrief door VUmc ook gedeeld worden met (de bij de behandeling van deze vacature betrokken medewerkers van) AMC en zij dus inzage hebben in de door jou opgestuurde persoonsgegevens.
Laten we kennismaken
Bel ons gerust!Voor inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met
Rob van de Kolk, directeur bedrijfsvoering of Charlotte Gabriels, HR adviseur Hartcentrum
meer...Meer vacatures van Vumc