Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Employee

Kasgroeit - Hendrik-Ido-Ambacht - 03-06-2022 Naar vacature  

Hendrik-Ido-Ambacht
Functie
Commercieel
Functienaam
Customer Service Employee (UItgangsmateriaal)
Functie inhoud

Voor een veredelaar en leverancier van uitgangsmateriaal uit Hendrik-Ido-Ambacht zijn wij tijdelijk op zoek naar een Customer Service Employee.

Bedrijfsprofiel
Wij zijn een toonaangevend familiebedrijf in de internationale sierteelt. Onze visie is om de meest betrouwbare, innovatieve en duurzame veredelaar en vermeerderaar te zijn. Wij hebben productie- en veredelingslocaties in Nederland, Duitsland, Portugal, Kenia en Ethiopië. Met ruim 2.000 medewerkers leveren we jaarlijks een assortiment van 4.000 plantvariëteiten aan 8.000 professionele kwekers in 50 landen. Voor ons is verantwoord ondernemen even natuurlijk als het bieden van de beste kwaliteit met de hoogste leverbetrouwbaarheid.

Functie
Als Customer Service Employee ben je het eerste aanspreekpunt voor (internationale) klanten en prospects. Je werkzaamheden hebben betrekking op de administratieve ondersteuning van het totale verkoopproces, van offerte tot aflevering.

Op professionele wijze sta je klanten telefonisch te woord en zorg je voor een juiste afhandeling. Je wordt benaderd met vragen over onder andere het assortiment, orders, prijzen en leveringen. Je verzamelt klantgegevens en behandelt zelfstandig commerciële vragen en eventuele klachten. Tegelijkertijd zoek je de Sales Representatives en collega’s van andere afdelingen proactief op, om aan de vragen, wensen en behoeften van de klanten te voldoen. De, door de Sales afdeling uitgezette acties, worden door jou opgevolgd en gemonitord. Daarnaast biedt je ondersteuning bij commerciële activiteiten zoals open dagen.

Het team bestaat, naast jou, uit acht andere Customer Service Employees, die ieder gekoppeld zijn aan meerdere Sales Representatives en/of agenten.
Functie eisen
  • Je hebt mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring op het gebied van Customer Service en/of Key Accounts;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hebt een oplossingsgerichte houding
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen en snel te schakelen;
  • Je kunt presteren onder hoge werkdruk en blijft daarbij resultaat- en klantgericht;
  • Je beschikt over een commerciële instelling en kunt gemakkelijk op diverse niveaus communiceren en verbinding maken;
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse, Engelse taal in woord en geschrift, Frans en Duits is een pre;
  • Je bent flexibel inzetbaar gedurende de piekperiodes.
Functie aanbod
  • Salaris
  • Pensioen: Collectieve pensioen- regeling via BPL
  • Reiskostenvergoeding
  • Vakantiedagen: 26 (op basis van een fulltime dienstverband)
  • Actieve personeelsvereniging
  • Winstdeling: Afhankelijk van de bedrijfsresultaten
  • Collectieve ziektekostenverzekering
meer...



Meer vacatures van Kasgroeit