Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Campagne Marketeer

Delta - Schiedam - 05-03-2021 Naar vacature  

Jouw nieuwe werk en afdeling

DELTA Fiber Nederland heeft een strategie gericht op groei. Een belangrijk onderdeel van deze groeistrategie zijn de glasvezelcampagnes waarmee we zoveel mogelijk klanten op ons glasvezelnetwerk willen aansluiten. Deze commerciële activiteiten heeft DELTA Fiber Nederland georganiseerd in de B2C Expansion organisatie. Om deze strategie verder te optimaliseren is er in het team Marketing behoefte aan een Campagne Marketeer die verantwoordelijk is voor de inrichting en het managen van het de marketing campagnes binnen Expansion te beginnen bij de vraagbundelingscampagnes.

Jouw nieuwe werk en afdeling

De B2C Expansion organisatie bestaat uit Sales en Marketing voor vraagbundeling, Marketing & Sales voor Densification en Communicatie (zie organogram hieronder). Het primaire doel van B2C Expansion organisatie is om de conversie in de nieuw aan te leggen en reeds aangelegde gebieden voor glasvezel zo hoog mogelijk te krijgen. Dat doen we multi-brand dus zowel voor Caiway als voor Delta.

In het marketing team ligt de verantwoordelijkheid voor het opstellen en uitvoeren van de marketingformules in expansiegebieden voor Delta Fiber Nederland. De kenmerken van gebieden waar we campagne voeren en de kennis die we hebben over de doelgroep is hierbij het vertrekpunt. We willen de campagnes zoveel mogelijk een lokaal tintje geven. De Campagne Marketeer werkt vanuit het team Marketing Vraagbundeling in nauwe samenwerking met meerdere teams zoals Sales, Communicatie en de marketeers.

Jouw nieuwe werk

De Campagne Marketeer heeft als voornaamste taak; het regelen en organiseren van campagnes en acties. Je bewaakt de voortgang en deadlines en brengt alle disciplines bij elkaar. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheer en bewaking van de toegewezen budgetten en afstemming met externe partijen over marketingmaterialen. Je vraagt door op de beoogde doelen en maakt een eerste inschatting of het een reële vraag is die past in onze kalender. Je checkt de briefing en stelt de gewenste planning vast. Gaat de campagne van start, dan haak jij de juiste collega's aan en stel je deadlines op. Je bewaakt deze goed en ziet er op toe dat project volgens planning verlopen. Na het aflopen van de campagnes evalueer je samen met de projectteams over de prestaties en inventariseer je de verschillende learnings. Hiermee kom je met concrete verbetervoorstellen voor de volgende campagnes.

Jouw key verantwoordelijkheden

  • Het bewaken van de planning voor de te leveren assets en de kwaliteit daar van, en stuurt bij waar nodig;
  • Briefings en campagne-draaiboeken checken op volledigheid, correctheid en effectiviteit;
  • Goede afstemming met de Marketing, Communicatie en Sales collega's
  • Het aansturen van projectteams en in voorkomende gevallen externe bureaus;
  • Meedenken in het efficiënt en effectief inzetten van de juisten kanalen tijdens campagnes;
  • Het realiseren van rapportages en dashboards voor stakeholders om prestaties van de campagne te meten, in samenwerking met onze Customer Intelligence afdeling;
  • Initiëren van verbeteringen ten aanzien van de campagneprocessen, zodanig dat het totale proces van alle campagnes samen vanuit Telecom optimaal verloopt.

Dit ben jij

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis en ervaring in de telecombranche is een pré
  • Ervaring met het coordineren van marketingcampagnes
  • Ervaring met project- en budgetmanagement
  • Sterke organisatorische vaardigheden
  • Affiniteit met communicatie, campagnemanagement, multichannel marketing en marketing automation
  • Sterke communicatieve vaardigheden

En de arbeidsvoorwaarden?

Die zijn niet alleen goed, maar ook nog eens flexibel in te zetten. En met onze uitstekende pensioenregeling wordt ook aan je toekomst gedacht! Met jouw Benefit Budget bepaal je zelf hoe je jouw arbeidsvoorwaarden inzet.

meer...



Meer vacatures van Delta