Inloggen - Registreer  

HR service medewerker

S&Z Consultancy - Krimpen aan den IJsel - 24-04-2024 Naar vacature  

Startdatum: 16-05-2024
36-40 uur per week
Contract: 7,5 maanden
Optie op verlenging: n.n.b.
De Ondersteunende Diensten bestaat uit vier domeinen: HR, Bedrijfsvoering, Beleid, Onderzoek en Kwaliteit (BOK) en ICT. In deze rol val jij onder het domein HR en leg je verantwoording af aan de Teamleider HRS. Wij werken zowel thuis als op kantoor (hybride werken). 

Geplaatst op
22 april 2024
Fulltime, ZZP, Tijdelijk

Werkzaamheden

Telefonisch en via de mail beantwoorden vragen van leidinggevenden en medewerkers; Bewaken voortgang en controleren bij diverse workflows voor in-, door- en uitstroom; Maandelijkse controle en ondersteuning bij interne HR-rapportages; Verwerken van personeels- en salarismutaties; Aandachtsgebied is salarisadministratie;

Opleidingen

HBO opleiding;

Ervaring

Aantoonbare werkervaring met AFAS; Minimaal 3 jaar ervaring als HR medewerker. Werkervaring met de salarisadministratie. Ervaring met het werken met cao’s in de publieke sector (voorkeur).

Skills

Kwalificaties

Samenwerken (veel op afstand) en zelfstandig; Verantwoordelijkheidsgevoel; Administratief sterk; Prioriteit kunnen stellen en overzicht houden;

Solliciteer direct

Graag reageren voor 4-5-2024 9:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref.
Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van S&Z Consultancy
Meer HR service medewerker vacatures