Klantenservice Medewerker 3 ploegen
Decathlon HQ | Amsterdam
Wij vragen
24 - 40 uurReguliere baan
Een passie voor sport!
Wij bieden
Bonus / winstregelingPensioen
Werken vanuit huis mogelijk
Waarom onze organisatie
Het werken voor een sportbedrijf!Bijdragen aan de missie; 'move people through the wonders of sports'
Sustainability staat bij ons hoog in het vaandel. We do practice what we preach!
Onze recruiter
Dylan ReichartTaken en verantwoordelijkheden
Je creatieve brein loslaten om oplossingen te verzinnen? Genieten en energie krijgen van het helpen van anderen? Solliciteer dan direct!OVER DE FUNCTIE
Als klantenservice medewerker zorg je ervoor dat je mensen verbind en laat bewegen door de wonderen van sporten. Dit doe je door klanten te helpen met hun vragen rondom onze producten en diensten.De werkzaamheden die jij gaat verrichten zijn:
Creatieve oplossingen verzinnen om klanten zo goed mogelijk te helpen met vragen over retouren, bestellingen, leveringen, producten etc.
Klanten te woord staan via verschillende kanalen: telefoon, live-chat en e-mail.
Jij bent er voor de klant, niet voor de sales.
Door onze ruime openingstijden werken wij met de volgende shifts, namelijk:
Dagshift: 8:45 - 17:00 uur
Avondshift: 12:30 - 21:00 uur
Zaterdagshift: 8:45 - 17:00 uur
WAT BIEDEN WIJ?
- Enthousiaste, sportieve collega's
- Een prima salaris (zie salarisindicatie hieronder)
- Vakantietoeslag
- 24 vakantiedagen
- 20% korting op onze eigen merken
- Een hybride werkplek
- Trainingen
- Coaching
- Reiskostenvergoeding (€0,21 p/km), óók te voet of op de fiets!
- Pensioenregeling
- Aandeelhouderschap
- Sportmogelijkheden! (Ja, we sporten graag samen)
WIE BEN JIJ?
Je bent beschikbaar vanaf 1 April.Je hebt een passie voor sport.
Je bent oplossingsgericht.
Je helpt graag anderen.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (Dutch speaking and writing is required at B2 level). Voldoende beheersing van de Engelse taal.
24 uur, 32 uur of 38 uur p/w beschikbaar.
In de eerste maand werk je nog geen zaterdagen of avonden.
Na de eerste maand ben je 1x per week een avonddienst en 2 x een zaterdag per maand beschikbaar.
JOUW PAD BINNEN DECATHLON
In het onboarding traject krijg je verschillende trainingen en aansluitend een buddy om je zo snel mogelijk op het gewenste niveau te krijgen tijdens jouw eerste weken. Ook wordt er aandacht besteed aan jou als persoon. Dit doen we bijvoorbeeld door maandelijks een persoonlijk gesprek te hebben, het maken van een ontwikkelingsplan en voeren van coachgesprekken. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om verschillende trainingen te volgen.ONLINE CUSTOMER SERVICE TEAM
Jij bent straks onderdeel van het customer service team! Het customer service team bestaat uit mensen die elkaar graag verder helpen en 'the extra mile' gaan. Dat is namelijk waar ze constant mee bezig zijn: service naar een hoger niveau tillen. Dit is een team wat intrinsiek gemotiveerd is om service te verlenen en support te bieden. Dat betekent dat ze open staan voor feedback, continu willen verbeteren en groeien.
FACTS
- De missie van Decathlon is om mensen te laten verbinden en bewegen door de wonderen van sporten op een duurzame wijze.
- Decathlon is in 1976 gestart en is oorspronkelijk een Frans familiebedrijf.
- Onze kernwaarden zijn: verantwoordelijkheid, vertrouwen en vitaliteit.
- Wereldwijd zijn we in 60 landen actief met meer dan 100.000 medewerker en meer dan 1700 winkels.
- In Nederland hebben we 22 winkels, een hoofdkantoor (Amsterdam) en een distributiecentrum (Tilburg). In Nederland hebben we ondertussen meer dan 1500 medewerkers.
HOE ZIET HET SOLLICITATIEPROCES ERUIT?
- Sollicitatie middels je motivatiebrief (CV is NIET nodig!)
- Assessment
- Kennismakingsgesprek (video-call)
- Welkom bij Decathlon!
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Decathlon HQ
Meer Klantenservice Medewerker 3 ploegen vacatures