Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service adviseur / Receptionist
Service adviseur/medewerker Backoffice
Vacature Service adviseur/medewerker Backoffice (M/V)Voor onze vestiging in Helmond zijn wij op zoek naar een service adviseur/medewerker backoffice. De nieuwe collega die wij zoeken begrijpt wat service- en klantgerichtheid is. Je kunt goed tegen hectiek en je bent in staat om met meerdere dingen tegelijk bezig te zijn. Je draagt bij aan een optimale klantbehandeling.
Wat ga je doen?
De service adviseur/medewerker backoffice is verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van administratieve taken die gericht zijn op de aftersales. Je verzorgt de facturatie van de werkplaats en de afhandeling van garantieclaims. Er wordt vanuit een klantgerichte en commerciële gedachte gewerkt. De taken bestaan voornamelijk uit:
- Het ondersteunen van de service adviseur/receptionist en de chef werkplaats;
- Het intern en extern factureren (zoals garantiefacturen en leasemaatschappijen);
- Het managen van reparatie, onderhoud en banden-aanvragen;
- Het verzorgen van het gehele traject van garantieclaims: het uitwerken en verwerken van garantieaanvragen (zowel concern- als fabrieksgaranties), het informeren van klanten en afwikkeling van coulance zaken;
- Het opstellen van werkorders en het aanmaken van facturen;
- Het opzoeken, verkopen en factureren van onderdelen;
- Het klaarleggen van onderdelen voor de werkplaats;
- Bijspringen tijdens spitsuren om jouw collega’s van frontoffice te ondersteunen.
Wie zoeken we?
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste kandidaat met de volgende kwalificaties:- Je hebt een afgeronde MBO opleiding niveau 4 of vergelijkbaar;
- Je bent fulltime beschikbaar, voor 40 uur per week;
- Je bent klantgericht; het verlenen van optimale service is voor jou vanzelfsprekend;
- Je bent collegiaal, hebt verantwoordelijkheidsgevoel, een actieve houding, je bent alert, stressbestendig en flexibel;
- Je hebt goede sociale en communicatieve eigenschappen;
- Je bent commercieel en administratief goed onderlegd;
- Je hebt kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt kennis van automatisering, zoals MS Office en Outlook;
- Je hebt geen 9u tot 17u mentaliteit;
- Aantoonbare affiniteit met auto’s en/of ervaring in de Automotive is een pré;
- Je kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) overleggen.
Wat kun je van ons verwachten?
Een uitdagende baan bij een dealerbedrijf dat in de top 15 van Nederland staat. Je werkt met vooraanstaande automerken met een rijke historie en een divers modellengamma. Wij zijn vooruitstrevend op het gebied van techniek en volgen de nieuwste technische ontwikkelingen op de voet. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om merk specifieke opleidingen te volgen. Wij hebben een prettige en collegiale werkomgeving waarin meedenken wordt gewaardeerd. Uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd behoort tot de mogelijkheden. Ook zijn er aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals personeelskortingen, collectieve zorgverzekeringen en nog veel meer.
meer...
Meer vacatures van JanssenKerres.nl