Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Online Marketeer

Quoratio Groep - Bunnik - 20-11-2021 Naar vacature  

Als Online Marketeer richt je je op de online marketing activiteiten B2C voor de diverse labels. Jij weet voor iedere doelgroep een goed converterende campagne op te zetten. Zo zorg je voor een stevige employer branding en voor meer goede sollicitanten.

Over de vacature
Adres
Regulierenring 14
,
3981 LB Bunnik
Match criteria
Gewenst aantal uren
  • 32 - 40 uur
Functiegroep
  • Marketing
Opleidingsniveau
  • HBO
  • WO
Dienstverband
  • Tijdelijk dienstverband
Ervaringsjaren
  • Medior
Salaris
  • € 2800 - € 3500

Wat krijg je van ons?

  • Je komt te werken in een mooie club van 600 collega’s en een gezellig marketingteam.
  • Een salaris tussen de € 2.800,- en € 3.500,- afhankelijk van jouw ervaring en competenties.
  • De mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Ons online leerplatform: de Quoratio Campus om jezelf onbeperkt verder te ontwikkelen.
  • Borrels, uitjes en events.

Wat ga je doen als Online Marketeer?

Als Online Marketeer bij Quoratio Groep ben jij de schakel tussen recruitment en marketing. Je bent de specialist op het gebied van employer branding, (online) media en het bereiken van de juiste doelgroepen. Je signaleert kansen en vertaalt deze naar concrete campagnes. Naast dat je strategisch in de lead bent, zorg je ervoor dat de plannen op tactisch en operationeel niveau worden uitgevoerd. Je hebt hiermee een onmisbare rol in het werven van de vele talenten.

Met een creatieve, doelgroepgerichte benadering weet jij in te spelen op de beleving en behoefte van – latent en actief – zoekende potentiële kandidaten. Op basis van data maximaliseer jij onze online performance en zorg je voor meer goede sollicitanten. Je bent resultaatgericht, hebt een passie voor (online) marketing en weet vol overgave en lef onze organisatie en kernwaarden over te brengen.

Jij denkt graag mee over alles wat met vernieuwing en innovatie te maken heeft. Zo denk je mee over systemen, tooling en applicaties die het werk van jou en je collega's makkelijker kunnen maken. Je neemt initiatief en weet anderen te enthousiasmeren voor jouw visie. We hebben de afgelopen jaren al flinke stappen genomen om ons recruitmentproces te digitaliseren en de candidate journey van onze doelgroep goed vast te leggen in data. Jij hebt een belangrijke rol in de verdere digitale transformatie en zorgt ervoor dat we steeds slimmer naar onze doelstellingen toewerken.

Dat doe je natuurlijk niet alleen. Je wordt onderdeel van het marketingteam dat bestaat uit 7 personen. Je werkt nauw samen met de 10 Recruiters, de Performance Marketeer en de Content Marketeer. Jullie zijn samen verantwoordelijk voor het corporate en werkgeversmerk. Daarnaast werk je nauw samen met het online bureau waarmee je de campagnes inricht.

Jouw werkzaamheden?

  • Je werkt nauw samen met én adviseert jouw collega’s van recruitment.
  • Je bouwt aan een sterk werkgeversmerk, zowel de Quoratio Groep als de verschillende labels die hieronder vallen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de (conversie)optimalisatie van de werken bij-website.
  • Je bent budgetverantwoordelijk voor B2C-marketing, je investeert gericht in kanalen en baseert dit op het behalen van concrete doelen.
  • Je signaleert kansen en vertaalt deze naar concrete campagnes. In samenwerking met de contentmarketeer verzin je content en campagnes voor de verschillende doelgroepen en weet je deze in de markt te zetten.
  • Door het inzetten van Marketing Automation zorg je ervoor dat leads daadwerkelijk sollicitanten worden.

Wat vragen we van jou?

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als online marketeer.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare ervaring met het ontwikkelen, implementeren en beheren van een online marketingstrategie.
  • Ervaring met de verschillende facetten van (online) marketing, waaronder SEO, SEA, social advertising en Analytics.
  • Ervaring met Marketing Automation, je begrijpt de werking van de flows en bent in staat deze zelf te bouwen.
  • Je heb een analytische en data-driven mindset.
  • Je bent tech-savvy, je hebt een neus voor nieuwe tools en volgt de ontwikkelingen op de voet.
  • Je begrijpt dat merkbouwen en conversie allebei nodig zijn voor succes.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en sterke communicatieve vaardigheden.
meer...



Meer vacatures van Quoratio Groep