Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Success Manager

Qconferencing - Diemen - 19-07-2021 Naar vacature  

Vacature: Customer Succes Manager (M/V), 40 uur per week

Ons bedrijf

Qconferencing is een kleine organisatie (+/- 30 personen) gespecialiseerd in het leveren, installeren en beheren van hoogwaardige videocommunicatie producten en diensten (collaboration / unified communication zoals MS Teams en Zoom). Qconferencing is een frisse moderne club, laagdrempelig, klantgericht en vooral praktisch ingesteld met een hele goede naam in de markt. Wij leveren aan grote bedrijven, ziekenhuizen en scale-ups en zijn erg trots op ons klantenbestand.

Ons mooie kantoor is gevestigd in Diemen, net buiten de ring van Amsterdam. We zijn een informele organisatie met betrokken enthousiaste en sociale medewerkers. Naast goed samenwerken, ondernemen we als team ook flink wat sociale, sportieve of maatschappelijke activiteiten.

Wat worden jouw taken?

De Customer Success Manager speelt een cruciale rol in het begeleiden van organisaties die een oplossing van Qconferencing gebruiken. Voor een geslaagde adoptie van dit nieuwe platform is het noodzakelijk om de gebruikers op een efficiënte manier te begeleiden. Naast een instructie aan de gebruikers van het gekozen platform zelf helpt de CSM ook bij de implementatie en inrichting van het account en begeleidt het de centrale Administrator van het account.

Aangezien de markt voor videocommunicatie oplossingen een sterke groei doormaakt, hebben wij behoefte aan een commercieel en ondernemend ingesteld persoon die ons begeleid in deze groei en die zorg draagt dat onze SaaS klanten voor vele jaren tevreden klanten zijn van Qconferencing. Daarnaast geeft de Customer Success Manager op regelmatige basis demonstraties en maakt hij/zij gebruikers bekend met nieuwe functionaliteiten van het SaaS platform.

We zoeken een enthousiast persoon met minimaal HBO werk- en denkniveau met commercieel inzicht en affiniteit met IT en videocommunicatie. Een persoon die zich als een ware ambassadeur van videocommunicatie ontwikkelt en zich meester maakt in de belangrijkste SaaS oplossingen die Qconferencing levert.

Als sterke punten beschik je over een actieve werkhouding, ben je ondernemend en heb je een sterke commerciële benadering. Je bedenkt samen met de klant hoe het adoptie proces het beste kan worden uitgevoerd en hoe het SaaS platform een vaste kernwaarde kan worden in de workflow van de medewerkers. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, enthousiast en je denkt in kansen. Je hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit.

“Bij dit bedrijf krijg je de vrijheid om je te ontwikkelen op alle vlakken. Het is een dynamisch bedrijf en we hebben een heel leuk gevarieerd team. Een perfecte stap voor mij!” – 

Diego, Customer Success Manager Q

Waarom jij?

Jij hebt MBO niveau 4 of HBO werk/denk niveau en een hands-on mentaliteit. Je vindt het leuk om in een kennisintensieve omgeving te werken, waarbij een hoog kennisniveau nodig is om de klanten goed te kunnen helpen met hun vraagstukken en implementaties. Tevens krijg je energie van het in contact staan met klanten en vind je het leuk trainingen te geven, zodat de door ons geleverde producten en diensten optimaal in gebruik worden genomen. Tenslotte vindt je het interessant om in een vernieuwende markt te werken, waar modernisering centraal staat en je in staat bent te schakelen op de snel opeenvolgende trends.

Je woont in de omgeving Noord Holland/Utrecht en bent in het bezit van rijbewijs B. Dit is een functie voor ca. 40 uur per week.

Vereisten

  • Affiniteit met AV/IT/Telecom
  • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden (Nederlands en Engels)
  • Klantgericht en commercieel ingesteld
  • Rijbewijs

Condities

  • Jaarcontract wat bij goed presteren na een jaar voor onbepaalde tijd wordt verlengd
  • Goed basissalaris
  • Bonus op basis van persoonlijke targets
meer...



Meer vacatures van Qconferencing