Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
BEDIENDE Customer Service Medewerker Benelux
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende orders van klanten binnen de commerciële Benelux-organisatie.
- Je volgt de goederenstroom op van bestelling tot levering door aansturing van het transport- en leveringsproces.
- Je hebt rechtstreeks in contact met onze klanten (per telefoon en/of email) voor het beantwoorden van vragen aangaande orders en leveringen.
- Je registreert gemelde logistieke klachten en handelt die af.
- Je hebt dagelijks contact met collega’s van productieplanning, logistiek en transport om de nodige informatie te bekomen en problemen op te lossen.
- Je verstrekt informatie over de Deceuninck producten aan directe en indirecte klanten.
- Je werkt in teamverband met de diverse interne en externe mensen uit de Benelux sales organisatie.
- Klantentevredenheid is jouw dagdagelijkse missie.
Wie zoeken we?
- Je hebt een bachelor diploma, aangevuld met relevante werkervaring.
- Je bent een vlotte, diplomatische communicator en weet een vertrouwensband op te bouwen met klanten.
- Je bent oplossingsgericht ingesteld, stressbestendig en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans.
- Je beschikt over een goede kennis van Microsoft Office.
- Kennis SAP is een groot voordeel.
Wat bieden we aan?
- Een innovatief, internationaal bedrijf met oog voor zijn medewerkers, zijn klanten en zijn omgeving.
- Een fijn, professioneel team waar je op kan bouwen en een collegiale samenwerking over de teamgrenzen heen.
- Naast inhoudelijke uitdagingen bieden we een aantrekkelijk competitief loon aangevuld met extralegale voordelen. Mogelijkheid tot 1 dag/week thuiswerk.
Meer vacatures van Deceuninck