Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior Support Engineer ICT

Solviteers - Houten - 12-01-2022 Naar vacature  

Jij wordt betrokken bij hele diverse werkzaamheden die je kennis en ervaring flink uitbreiden.

Uren per week:
32-40 uur
|

Locatie:
Houten

Wat ga jij doen?

Als Support Engineer ICT ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij weten jou te vinden wanneer zij vragen hebben of incidenten willen melden over onze software. Een belangrijke functie waarin jij klanten een oplossing kan bieden voor het probleem dat ze ervaren.

Naast het afhandelen van incidenten, krijg je de mogelijkheid om allerlei andere werkzaamheden op te pakken en je kennis steeds verder uit te breiden.

Wat je gaat doen:
 
Aannemen, registreren en managen van incidenten, zowel telefonisch als via e-mail en Topdesk.
 
Zorgen voor een snelle en verantwoorde oplossing voor problemen.
 
Rapporteren van bugs.
 
Toezien op privacygevoelige informatie (AVG).
 
Aanvullende werkzaamheden die je kennis verder uitbreiden zoals testwerkzaamheden, oplossen van bugs, etc. 
 
Jij werkt nauw samen met verschillende collega’s. Wanneer een incident te complex is, speel jij deze door naar een collega. Collega’s waar jij nauw mee samenwerkt zijn je helpdesk-collega, de accountmanager, devops-collega en de ontwikkelaars. Met alle kennis en vaardigheden die je opdoet, krijg je de mogelijkheid om door te groeien naar een medior of senior functie op de helpdesk. Heb je de ambitie om na een tijdje implementatieconsultant te worden dan is dat ook bespreekbaar. 

 

Dit krijg jij van ons:

Maatwerk Inwerktraject
Uitdagend werk
Vrijheid in hoe jij je werk wil doen
Ontwikkeltraject speciaal voor jou
12 opleidingsdagen
Opleidingsbudget met vrij te besteden ruimte
Doorgroeimogelijkheden
Reiskostenvergoeding
Laptopregeling/telefoonregeling
Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
27 vakantiedagen
Pensioenregeling
Mogelijkheid om parttime te werken
Informele werksfeer
Collega’s die voor je klaarstaan
Personeelsvereniging die leuke uitjes organiseert
Kennisdelingsdagen en/of innovatieweken
Wekelijkse “week-break” met alle collega’s
+
Lees volledige omschrijving

WAAROM IS DEZE FUNCTIE ECHT IETS VOOR JOU?

Jij bent erg leergierig en vind het leuk om dingen uit te zoeken en jezelf te blijven ontwikkelen.
Kwaliteit leveren voor iedere klant is een van je drijfveren.
Jij vindt het leuk om met allemaal verschillende soorten mensen het gesprek aan te gaan.
Creativiteit en out of the box denken doe je graag en ben je goed in.
vc_slick_sliders_content
Wat ik misschien nog wel het leukste aan mijn werk vind….
Joan
Senior Accountmanager New Business
vc_slick_sliders_content
Ik ben altijd opzoek naar dingen om te leren, gelukkig krijg ik hier de ruimte voor.
Freek
Accountmanager

Zijn wij een match?

Jij hebt HBO werk- en denkniveau.
 
Jij hebt minimaal 1 jaar helpdesk ervaring.
 
Jij bent servicegericht, in staat om snel verbinding te maken en je bent empathisch. 
 
Jij bent goed in staat om de rust te bewaren in gesprekken. 
 
Jij hebt geen 9-tot-5-mentaliteit. Sporadisch vinden werkzaamheden buiten normale werktijden plaats. 
 
Jij vindt afwisseling in je baan leuk. Je doet naast incidentbeheer ook projecten.
 
Jouw schriftelijke en mondelinge communicatie is goed zowel in Nederlands als Engels.
 
Kennis van SQL of T-map is een pré
 
IT achtergrond is een pré, ICT affiniteit een must.
meer...



Meer vacatures van Solviteers