Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Coördinator Servicedesk
Functieomschrijving
Ken je dat, professionals die aan het werk zijn en problemen ervaren met hun ICT-systemen ?Ben jij dan iemand die er voor kan zorgen dat jouw collega weer snel verder kan met haar/zijn werk ?
Wil je graag werken in een sector waar jouw werk er ècht toe doet?
Kom dan werken in de zorg, bij GGZ Oost Brabant!
28 -36 uur per week
Dit is jouw instelling
Bij GGZ Oost Brabant hebben we de ambitie om de beste zorg werkgever van Brabant te zijn. Jij draagt hieraan bij door functioneel leiding te geven aan ons team van servicedeskmedewerkers:- Je plant en coördineert de werkzaamheden van de collega’s en zorgt voor een kwalitatieve en kwantitatieve personeelsbezetting.
- Je coacht je medewerkers zodat ze zich persoonlijk en professioneel verder kunnen ontwikkelen binnen hun vakgebied.
- Je beheerst het incident- en probleemproces en bent daarbij de linkin pin tussen GGZ Oost Brabant en haar leveranciers. De rol van incidentbeheerder zit in je team en het is jouw uitdaging om deze rol verder te professionaliseren in het team.
- Je levert operationele rapportages aan de servicemanager en architect.
Met jouw adviezen, ambitieuze houding en positief kritische blik zorg jij ervoor dat onze zorgverleners hun werk soepel kunnen doen. Net zoals in een ziekenhuis, is het beschikbaar zijn van onze ICT systemen cruciaal. Komt hier een kink in de kabel dan kan het gevolg zijn dat onze cliëntenzorg direct in gevaar komt.
Je bent een coördinator die zijn klanten meeneemt in het proces, het overzicht houdt en structuur biedt. Je schakelt dan ook regelmatig met de servicemanager en architect en de andere collega’s met wie je nauw samenwerkt.
Je werkdag ziet er zeer divers uit; Het ene moment bedenk je hoe zaken kwalitatief verbeterd kunnen worden en het andere moment spar je collega’s over hoe een kritieke verstoring het hoofd geboden kan worden. Om vervolgens met een leverancier in gesprek te gaan over hoe de oplossing van een bekend probleem het beste geïmplementeerd kan worden.
Je bent dan ook echt de link tussen de collega’s, teams en leveranciers die met lef en enthousiasme de verbinding zoekt om samen het beste resultaat te bereiken. Dat is de juiste instelling!
Vereisten
Dit heb jij ons te bieden
Met een gedegen basis in de vorm van minimaal een MBO ICT-opleiding, en bij voorkeur kennis van ITIL kun je in deze functie inhoudelijk prima uit de voeten. Maar minstens zo belangrijk zijn jouw competenties, waarbij klant- servicegerichtheid, heldere en duidelijke communicatie met in- en externe partijen en leveranciers en coachende kwaliteiten goed passen bij jouw persoonlijkheid. Daarnaast ben je sterk in het optimaliseren van operationele processen en vind je het van belang om goed op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen in jouw vakgebied.Daarom werk je bij GGZ Oost Brabant
Wij bieden je een omgeving waarin het gezond en met plezier werken is: een prettig werkend EPD, ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in je vakgebied, een goed georganiseerde opleidingscultuur en een prettige cultuur waarin collega's graag voor elkaar klaar staan.Meer over onze arbeidsvoorwaarden lees je op onze
.
Daar hoort ook een goed aanbod bij:
Wij doen je graag een aanbod in minimaal FWG 45 van de CAO GGZ wat aansluit bij je opleiding en werkervaring.
Daarnaast bieden wij je interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- de mogelijkheid om producten of abonnementen met belastingvoordeel te kopen
- ruime ontwikkelingsmogelijkheden om door scholing of via branche-overleggen jezelf verder te bekwamen op je vakgebied
- een arbeidsvoorwaarden keuzesysteem met aantrekkelijke regelingen en een collectieve ziektekostenverzekering met korting
- een 13e maand.
Past jouw instelling bij de onze?
We gaan graag met je in gesprek!
meer...Meer vacatures van Recruitee