Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Kwartiermaker Manager Handhaving
Groningen, 32 - 38 uur
(het formulier is geoptimaliseerd voor desktop gebruik)Deel dit artikel:
Verstuur deze informatie per mail
U gaat de volgende webpagina doorsturen:
Naam is een verplicht veld
Verkeerd emailadres
Verkeerd emailadres
Verstuur
Wat je gaat doen
Per 1 juli a.s. is de Directie Handhaving ingedeeld in vier districten. Ieder district heeft een districtsmanager en bestaat uit verschillende vestigingen waar meerdere teams werkzaam zijn. Als kwartiermaker geef je leiding aan een gemixt team van ca. 15-30 medewerkers. Samen met hen zorg je ervoor dat de overeengekomen doelstellingen gerealiseerd worden. Je rapporteert aan de districtsmanager.Per 1 september worden de nieuwe teams operationeel. Dan voert ieder team het gehele dienstverleningspalet uit, waarbij de aard en werkwijze van het onderzoek per onderwerp sterk kan verschillen.
De kwartiermakers:
- Hebben kennis van- en geven leiding aan alle disciplines die Handhaving in de uitvoering kent.
- Zijn daarbij verantwoordelijk voor de totale dienstverlening van de teams, zowel kwantitatief als kwalitatief.
- Weten operationele kwesties en signalen uit de uitvoering (mede) te detecteren en deze vroegtijdig in te brengen op het landelijk tactisch overleg.
- Dragen, naast het afgesproken takenpakket, bij aan de Handhavingsbrede portefeuille-onderwerpen van de districtsmanagers.
- Zijn (mede) verantwoordelijk voor landelijke aansturing van één of meerdere thematische onderzoeken en zorgen voor de landelijke implementatie.
- Stimuleren medewerkers in hun ontwikkeling en creëren binnen de teams een open en veilig werk- en leerklimaat.
Wat we van je verwachten
- Je bent een leider die zijn/ haar medewerkers actief coacht met als doel deze te stimuleren en te faciliteren om het gewenste professionele resultaat te bereiken.
- Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en hebt 2 tot 3 jaar ervaring met leidinggeven aan professionals.
- Je kent en beheerst de diverse managementtaken en –rollen en gebruikt het HRM-instrumentarium.
- Je bent in staat handhavingstheorieën, -methoden en -instrumenten effectief in te zetten.
- Je beschikt over deskundigheid op het gebied van het uitvoeren van onderzoeken.
- Je hebt kennis van- of affiniteit met datagedreven werken en risicogestuurd handhaven.
- Je bent een betrouwbare en resultaatgericht partner in de samenwerking met andere divisies en ketenpartners.
- Naast de drie bedrijfscompetenties klantgericht, samenwerken en resultaatgerichtheid dragen de competenties besluitvaardigheid, leidinggeven, ‘plannen en organiseren’ en organisatiesensitiviteit bij aan het succesvol vervullen van de functie.
Wat je van ons kan verwachten
De honorering vindt plaats conform de CAO-UWV. Het betreft een aanstelling in functiegroep 10 met een bruto jaarsalaris van minimaal circa € 59.000 tot maximaal circa € 77.000 bij een fulltime dienstverband inclusief vakantietoeslag en eindejaarsuitkering en exclusief pensioenbijdrage werkgever. Het aanbod is afhankelijk van je ervaring en profiel.UWV biedt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een afwisselende functie in een dynamische omgeving met maatschappelijk relevante thema’s is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door middel van (management)trainingen en opleidingen.
Iets meer over Handhaving binnen ons bedrijf
Dagelijks zetten meer dan 20.000 medewerkers bij UWV zich in om goede en snelle dienstverlening te leveren aan klanten. Het handhaven van de wet- en regelgeving die UWV uitvoert is daar een cruciaal onderdeel van. Voorkomen is beter dan genezen, daarom doen we er alles aan om te voorkomen dat klanten onbedoeld de regels overtreden (preventie). Als klanten bewust de regels overtreden treedt UWV repressief op, bijvoorbeeld door het opleggen van een maatregel of een sanctie.Directie Handhaving
De Directie Handhaving intensiveert haar activiteiten op het gebied van risicomanagement binnen het domein misbruik en oneigenlijk gebruik. Als risico’s op (bewuste en onbewuste) regelovertreding door de klant UWV-breed continu in beeld zijn, dan kunnen maatregelen worden getroffen om dit te voorkomen en te bestrijden. Hiermee beogen we een grotere mate van klantgerichtheid en rechtvaardigheid in onze dienstverlening te verwezenlijken.
De Directie Handhaving stimuleert haar medewerkers om permanent te werken aan hun ontwikkeling en professionaliteit. We hechten er waarde aan dat zij de context van hun werk kennen en hun werkzaamheden daar binnen kunnen plaatsen. De medewerkers van Handhaving typeren zich door een hoge mate van betrokkenheid en hun inzet om bij te dragen aan de handhavingsmissie van UWV.
Handhaving Uitvoering
De Uitvoering van Handhaving onderzoekt waar regelovertreding ontstaat en/of is ontstaan. Met
zo'n 400 medewerkers worden er ongeveer 70.000 onderzoeken per jaar uitgevoerd. Deze onderzoeken richten zich op preventie en vroeg-detectie waar het kan en repressie als het moet.
meer...
Meer vacatures van Uwv