Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Coördinator Facilitaire Zaken (32 uur)
Coördinator Facilitaire Zaken (32 uur)
ShareWord jij onze nieuwe collega op de afdeling Facilitair & Huisvesting? In deze functie werk je in een veranderende omgeving en bouw je aan het neerzetten van het team. Bij ons werken betekent voor jou gezelligheid, persoonlijke ontwikkeling en een stabiele werkomgeving. We vinden het belangrijk dat je plezier hebt!
Werken als coördinator Facilitaire Zaken
In deze functie ben je een spin in het web; je coördineert facilitaire processen, stuurt onze technisch medewerkers aan en stemt af met externe dienstverleners. Daarnaast vertaal je de interne klantwens naar passende oplossingen binnen de beleidskaders en denk je mee over verbeteringen binnen de facilitaire processen. Binnen onze afdeling Facilitair en Huisvesting werk je samen met de projectleider Huisvesting, de medewerkers van het facilitair servicepunt, medewerkers administratie en receptie en de medewerker inkoop- en contractmanagement.De afdeling Facilitair & Huisvesting vervult de rol van klachtgerichte interne dienstverlener, waarbij ‘hospitality’ en ‘ontzorgen’ hoog in het vaandel staan. We dragen zorg voor de huisvesting, inrichting en het onderhoud van onze kinderopvanglocaties en het centraal kantoor. Ook leveren we facilitaire producten en diensten en verzorgen we de inkoopfunctie.
Jij past perfect bij ons want je:
- hebt hbo werk- en denkniveau en een opleiding in de richting van Facilitair management afgerond;
- beschikt over enkele jaren werkervaring;
- bezit een sterk plan- en organisatievermogen voor het coördineren van werkzaamheden;
- bent klachtgericht en hebt een flexibele houding;
- hebt ervaring met een FMIS systeem. Ervaring met het Axxerion is een pre;
- bent in het bezig van een rijbewijs en auto.
Wat hebben wij jou te bieden?
Een uitdagende baan met veel ruimte voor eigen inbreng. We zijn niet alleen bezig met vandaag maar ook met jouw toekomst. Je blijft jezelf ontwikkelen door scholing, onderlinge feedback en persoonlijke aandacht. Bij ons krijg je:- een jaarcontract voor 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband;
- €2.652,- tot € 3.589,- bruto maandsalaris (Schaal 8, CAO Kinderopvang) op basis van een 36-urige werkweek;
- 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 3%;
- 210 vakantie- en verlofuren op jaarbasis (op basis van een 36-urige werkweek);
- een vergoeding van je reiskosten;
- een bijdrage in jouw pensioen bij PFZW en korting bij collectieve zorgverzekeringen;
- een bijdrage aan je maandelijkse sportabonnement en een fietsplan waarmee het financieel aantrekkelijker wordt om een fiets te kopen;
- diverse trainingen en cursussen die jij mag volgen.
Kind & Co
Met 1900 medewerkers op ruim 350 locaties bieden wij alle vormen van kinderopvang aan. Dit doen wij in samenwerking met ouders, scholen en andere betrokkenen. Kind & Co is een stichting die stevig in haar schoenen staat en geen winstoogmerk heeft. Wat we verdienen komt ten goede aan ons primaire proces: het bieden van kwalitatief hoogwaardige professionele kinderopvang waar kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen en vooral veel plezier hebben. Dat maakt Kind & Co extra bijzonder!Somaya Selim
Recruitertel. 06 - 214 212 83
s.selim@kmnkindenco.nl
Laat ons jouw talent zien
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? We maken graag kennis met je. Klik opde blauwe knop ‘Solliciteer nu’ en vul voor 11 februari het sollicitatieformulier in. Neem voor vragen
over de vacature contact op onze recruiter Somaya Selim of met Hoofd Facilitair & Huisvesting Merel
Dorst via 030 – 695 84 69. Zij vertellen je graag meer over de functie en Kind & Co! Gesprekken
vinden plaats in de week van 21 februari.
meer...
Meer vacatures van Kmn Kind & Co