Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Managementassistent
Inzet 20 – 24 uur per week
Over GGD Gelderland-ZuidGGD Gelderland-Zuid is de gezondheidsdienst voor 14 gemeenten in de regio’s Nijmegen en Rivierenland. Onze belangrijkste taak is het bewaken, beschermen en bevorderen van de volksgezondheid. Ons werkgebied telt ruim 555.000 inwoners en we hebben circa 450 medewerkers in dienst. De kernkwaliteiten die onze medewerkers delen, zijn: kwaliteitsgerichtheid, ondernemingszin en omgevingsbewustzijn.
Over de Afdeling
Het Directiebureau is een kleine stafafdeling van de GGD. Binnen het Directiebureau is een aantal ondersteunende functies van de GGD ondergebracht, zoals communicatie, kwaliteit, informatievoorziening, juridische zaken en het (directie)secretariaat. Als afzonderlijke specialismen faciliteren zij directie, bestuur en afdelingen bij de uitvoering van hun taken.
Wat ga je doen?
- Je ondersteunt de directiesecretaris/manager van het Directiebureau en de overige medewerkers van het Directiebureau bij de planning van verschillende overleggen (agendabeheer).
- Je bereidt verschillende vergaderingen en overleggen voor en zorgt voor verslaglegging. Je zorgt dat actiepunten vanuit de overleggen worden opgevolgd.
- Je organiseert verschillende bijeenkomsten en trainingen.
- Je verricht taken op het gebied van correspondentie en archivering.
- Je signaleert waar nodig knelpunten en doet verbetervoorstellen.
- Je vervangt zo nodig de directiesecretaresse en ondersteunt dan ook de directeur. In die hoedanigheid bereid je soms de vergaderingen van het managementteam voor en maakt daarvan verslag.
Wat breng je mee?
- Je hebt affiniteit met het werkveld en de taken van een GGD.
- Je hebt mbo+/ hbo- werk- en denkniveau.
- Je hebt een zeer ruime ervaring in een secretariële functie.
- Je beschikt over ruime ervaring met Outlook, Word, Excel en Office 365.
- Je bent stressbestendig en kunt goed plannen en organiseren.
- Je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid zijn goed.
- Je bent behalve flexibel ook resultaat- en klantgericht.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je bent integer, initiatiefrijk en proactief.
Wat bieden wij jou?
Een salaris van minimaal € 2.255 en maximaal € 3.301 bij een volledige aanstelling volgens schaal 7 van de Salaristabel CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties (SGO) en de HR21 functie: medewerker Administratief & Secretarieel II.Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden (rechtspositie op basis van de CAO SGO), zoals een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarloon. Dit kun je o.a. inzetten voor verlof, geld of studie
Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.
Bijzonderheden
Bijzonderheden
Je standplaats is Nijmegen.Je werkdagen zijn in ieder geval dinsdag en donderdag.
Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
De
eerste gespreksronde
staat gepland op
woensdagmorgen 5 april
.Bij indiensttreding vragen we je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Reageren
?Stuur je motivatie en cv
uiterlijk
27 maart
naar
Vermeld in de onderwerpregel
GGD 14-23
enje naam
Meer informatie
Wil je meer weten over de functie,neem gerust contact op
met
Jules van Wijngaarden
directiesecretaris/manager Directiebureauvia
088 – 144 72 45
Solliciteer direct
Verstuur je motivatie en cv uiterlijkmeer...
Meer vacatures van Ggd Gelderland-zuid