Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Recruiter GGZ en Gehandicaptenzorg
Zoek jij een uitdagende en dynamische volgende stap in recruitment? Heb je ervaring of affiniteit met de zorg en stop jij niet met zoeken naar de juiste kandidaat tot de aanvraag ingevuld is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar versterking in ons recruitment team voor de GGZ en Gehandicaptenzorg in Zutphen.
Een dag als recruiter voor de GGZ en Gehandicaptenzorg
Vanuit huis of kantoor in Zutphen begin je de dag samen met jouw regio team bestaande uit een collega recruiter, planners en de domeinmanager d.m.v. een dagstart. Wie doet wat vandaag en waar liggen onze kansen? Jij hebt een aantal intakes op de planning staan, en je hebt al een aantal interessante opdrachten voor hen in gedachten. Na de dagstart check jij je e-mail en daarna is het tijd voor je eerste (digitale) intakegesprek met een pedagogisch begeleider. Je verzamelt alle benodigde gegevens en documenten. Je weet de perfecte opdracht voor de komende twee maanden. Na afloop van het gesprek stel je de kandidaat voor bij de klant en vervolgens maak jij je alweer klaar voor de volgende intake. Deze begeleider werkt op zzp-basis en wil graag losse diensten werken. Je weet bij welke organisatie(s) je hem/haar kunt voorstellen en doet dit direct. Vervolgens werk jij je mail bij. Nu is het alweer tijd voor een gesprek met een psychiatrisch verpleegkundige. Er is veel vraag naar psychiatrisch verpleegkundigen, dus je doet je best om deze zorgverlener binnen te halen. Je weet hem te overtuigen: aan het einde van het gesprek kiest hij voor jou. Yes! Dit deel je met jouw collega’s.Jouw taken als recruiter
Jij bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van (zelfstandige) zorgverleners en hen te enthousiasmeren om zich te binden aan Zorgzuster. Jouw taken op een rijtje:- Je bent continue op zoek naar potentiële kandidaten en druk bezig met de uitbreiding van een kwalitatief bestand aan zorgverleners, waarbij gebruik gemaakt wordt van diverse kanalen;
- Het oppakken en verwerken van inkomende sollicitaties en aanmeldingen;
- CV’s screenen en referenties beoordelen;
- Je benadert kandidaten actief, plant intakegesprekken in en voert deze gesprekken zelfstandig;
- Selecteren van de zorgverleners die voldoen aan en passen binnen de kwaliteitseisen van Zorgzuster;
- Interesseren van zorgverleners voor een overstap naar Zorgzuster;
- Compleet maken van documentatie van de zorgverlener, zodat hij of zij bemiddelbaar is;
- Wanneer een vacature niet opgelost kan worden a.d.h.v. het huidige bestand aan zorgverleners, zet je de zoektocht voort middels het plaatsen van vacatures op diverse (externe) kanalen. Denk aan de website van Zorgzuster, In Goede Banen en het structureel inzetten van job slots op LinkedIn.
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Ervaring en affiniteit met arbeidsbemiddeling én met de zorg;
- Je hebt een proactieve houding en werkt resultaatgericht;
- Je bent enthousiast, zelfstandig, gedreven en communicatief sterk;
- Je bent min. 24 uur beschikbaar;
- Je bent woonachtig in de omgeving van Zutphen waar we werken vanuit kantoor.
Wat bieden we jou?
- Een snelgroeiende organisatie in een dynamische sector;
- Een meer dan passend salaris o.b.v. jouw achtergrond en ambitie;
- Een aantrekkelijke bonusregeling afhankelijk van jouw performance;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen;
- Een auto van de zaak, met mogelijkheid tot privégebruik;
- Een laptop en telefoon (+ abonnement);
- Gezellige en gedreven collega’s;
Meer vacatures van Zorgzuster