Inloggen - Registreer  

Recruiters

Js Consultancy - Zwolle - 15-03-2024 Naar vacature  

We hebben momenteel twee mooie recruitersposities beschikbaar: één voor Ruimte & Infra en één voor Bedrijfsvoering. Zelfstandige functies, waarin je veel overlegt met de adviseur, met wie je een “koppeltje” vormt. Je voert gesprekken om inzicht te krijgen in marktontwikkelingen en de focus te bepalen voor het aantrekken van kandidaten. Het is jouw verantwoordelijkheid om geschikte kandidaten te vinden, intakegesprekken te plannen en het contact te onderhouden. Hierbij komt natuurlijk ook coördinerend en administratief werk kijken, zoals:

  • Schrijven en publiceren van vacatureteksten op diverse platforms.
  • Werven van kandidaten, voornamelijk via LinkedIn met behulp van jouw eigen Recruiter Seat. Andere platforms zijn ook mogelijk, afhankelijk van wat het beste werkt voor jou en jouw regio.
  • Beoordelen van cv’s, uitvoeren van telefonische intakes en sollicitatiegesprekken.
  • Geschikte kandidaten voorstellen aan opdrachtgevers.
  • Onderhouden van jouw netwerk van loondienst professionals, inclusief degenen die je hebt aangenomen.
  • Samenwerken met marketing om meer kandidaten aan te trekken, waarbij je jouw creativiteit en ideeën kunt laten spreken.
  • Werken aan neventaken en verbeteringsprojecten die je zelf initieert of die aansluiten bij jouw interesses.

Wat wij vragen

We zijn op zoek naar een goede gedreven recruiter. Jouw expertisegebied wordt Ruimte en Infra.

Je voldoet aan de volgende criteria:
  • Je beschikt over min. een HBO- werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met de publieke sector.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed omgaan met de vrijheid die je krijgt.
  • Jouw open houding, leergierigheid, spontaniteit en enthousiasme zijn zowel in het contact met kandidaten als in het samenwerken met collega’s van grote waarde.
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring, bij voorkeur binnen de arbeidsbemiddeling.

Wat wij bieden

Bij JS Consultancy word je verwelkomd in een gezellig en gedreven team van professionals met passie voor hun vak en affiniteit met de publieke sector. Je krijgt volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en om jouw ideeën te realiseren. Daarnaast bieden we:

  • Een aanvangssalaris tussen € 3.000,- en € 4.000,- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van relevante werkervaring.
  • Ontwikkelings- en trainingsmogelijkheden.
  • Een aantrekkelijke bonusregeling en een resultaatafhankelijke 13e maand.
  • Vergoeding van reiskosten, met keuze tussen kilometervergoeding, parkeer abonnement of NS Businesscard.
  • Premievrij pensioen en 25 vakantiedagen (met optie om 5 extra dagen bij te kopen), plus een laptop en iPhone van de zaak.
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels, kerstborrels en teamuitjes.
  • Een prettige werkomgeving met open cultuur, moderne faciliteiten en voorzieningen zoals uitstekende koffie, thee en vers fruit.

Waar ga je werken

JS Consultancy is bijna 30 jaar marktleider in het bemiddelen van professionals voor de publieke zaak. Met Interim en Werving & Selectie oplossingen dragen wij bij aan de belangrijkste uitdagingen in onze samenleving. Samen – en vaak in samenregie – met onze partners: burgers, overheden en organisaties in het publieke domein. Wij maken deel uit van de GrowWorkGroup (GWG), een groep HR-bedrijven die zich inzet om de (semi) overheid te ondersteunen. De GWG bestaat uit de zusterbedrijven JS Consultancy, Roler, InterWork, GrowWork Healthcare en POSG en zijn actief voor de decentrale overheid, onderwijs, woningcorporaties, zorg en mobiliteit. We zijn gehuisvest op prachtige locaties in Amsterdam, Den Haag, Den Bosch en Zwolle, allemaal makkelijk bereikbaar met eigen vervoer en OV.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Js Consultancy