Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectleider

Inhuurdesk UMC Utrecht - 21-09-2022 Naar vacature  


Share this request:
Projectmanager Bouwprojecten
 
Rol
Als projectmanager ligt er een uitdagend project voor je klaar. In jouw rol zorg jij er voor dat het verbouwingsproject ‘Tijdelijke kantoren Bestuursgebouw’ goed wordt voorbereid, begeleid, gecoördineerd en afgerond. In jouw rol stuur je een team aan van projectengineers, (externe) adviseurs en uitvoerende partijen. Dit doe jij in nauwe afstemming met de betrokken afdelingen, vertegenwoordigers van de opdrachtgevers. De functie biedt veel afwisselingen in werkzaamheden. Je hebt een regierol richting (externe) partijen en bent verantwoordelijk voor het project vanaf de ontwerpfase tot en met de nazorgfase. Jij bent het aanspreekpunt voor je interne stakeholders en richting de markt. Tot slot is het vanuit jouw rol erg belangrijk dat je zorg draagt voor heldere communicatie richting alle partijen, en dat de overlast van de werkzaamheden tot een minimum wordt beperkt. In jouw rol rapporteer je aan de manager bouwprogramma’s SOH.

P
roject
Om schuifruimte te realiseren voor de uitvoering van de poliklinieken moet een deel van de kantoren van het hoofdgebouw van het UMCU tijdelijk elders gehuisvest worden. Voor deze tijdelijke huisvesting zijn twee locaties aangewezen, waaronder het Bestuursgebouw. De tijdelijke huisvesting moet aansluiten op de visie Connecting People en voldoen aan het bijbehorende Werkplekconcept. Het uitgangspunt daarvan is flexibel en activiteitgericht werken.

Het concrete resultaat van het project is het verbouwen van de 1e – 3e verdieping van het door het UMCU van de UU gehuurde deel van het Bestuursgebouw binnen de kaders van het functioneel, ruimtelijk en technisch programma van eisen. Totaal gaat dit om 3.186 m2 BVO.

Profiel
Je hebt een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in een ziekenhuisomgeving of een andere complexe organisatie is een pré. Aannemingsovereenkomsten, de UAV, risicoregelingen en bouworganisatievormen etc. kennen voor jou geen geheimen meer. Je hebt goede analytische en leidinggevende capaciteiten. Verder ben je een goede onderhandelaar en ben je een doorzetter die beschikt over de competenties klantgericht, kostenbewust en accuraat. Je vindt het een uitdaging om verschillende belangen met elkaar te verbinden. Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (in een technische richting).

 
Afdeling
Binnen de afdeling bouwprojecten & inrichting zijn wij verantwoordelijk voor de advisering, realisatie en verbetering van alle huisvesting en accommodaties binnen het UMC Utrecht. Onze afdeling heeft de taak om onze projecten zo effectief en efficiënt mogelijk te realiseren. Dit alles terwijl het dagelijkse werk in het ziekhuis gewoon moet doorgaan. Op de afdeling werk je samen met ongeveer 25 collega’s. Dit zijn projectengineers, opzichters, projectsecretarissen, interieurarchitecten en projectleiders. Jullie hebben iedere week een weekstart waarin jullie elkaar op de hoogte houden over elkaars werk, verbeterideeën inbrengen maar ook knelpunten bespreken.

Wij bieden
De opdracht biedt jou uitdagend, betekenisvol en afwisselend werk binnen een maatschappelijk bewuste organisatie, je draagt bij aan de kwaliteit en betaalbaarheid van de zorg in relatie tot het vastgoed. Je komt te werken in een leuk team waarin je samen optrekt en kennis deelt. Wij bieden een prettige, moderne werkomgeving met mogelijkheden om op afstand te werken. Het betreft een tijdelijke functie voor ca. 16 uur/week gedurende een periode van 36 maanden (geschatte doorlooptijd project.

Inhuurdesk UMC - Intrakoop

16
10/10/2022
19/09/2022
31/12/2025
UMC Utrecht
SRQ162236

Location:

Start date:

End date:

Hours:
10/10/2022
31/12/2025
16
Projectmanager Bouwprojecten
 
Rol
Als projectmanager ligt er een uitdagend project voor je klaar. In jouw rol zorg jij er voor dat het verbouwingsproject ‘Tijdelijke kantoren Bestuursgebouw’ goed wordt voorbereid, begeleid, gecoördineerd en afgerond. In jouw rol stuur je een team aan van projectengineers, (externe) adviseurs en uitvoerende partijen. Dit doe jij in nauwe afstemming met de betrokken afdelingen, vertegenwoordigers van de opdrachtgevers. De functie biedt veel afwisselingen in werkzaamheden. Je hebt een regierol richting (externe) partijen en bent verantwoordelijk voor het project vanaf de ontwerpfase tot en met de nazorgfase. Jij bent het aanspreekpunt voor je interne stakeholders en richting de markt. Tot slot is het vanuit jouw rol erg belangrijk dat je zorg draagt voor heldere communicatie richting alle partijen, en dat de overlast van de werkzaamheden tot een minimum wordt beperkt. In jouw rol rapporteer je aan de manager bouwprogramma’s SOH.

P
roject
Om schuifruimte te realiseren voor de uitvoering van de poliklinieken moet een deel van de kantoren van het hoofdgebouw van het UMCU tijdelijk elders gehuisvest worden. Voor deze tijdelijke huisvesting zijn twee locaties aangewezen, waaronder het Bestuursgebouw. De tijdelijke huisvesting moet aansluiten op de visie Connecting People en voldoen aan het bijbehorende Werkplekconcept. Het uitgangspunt daarvan is flexibel en activiteitgericht werken.

Het concrete resultaat van het project is het verbouwen van de 1e – 3e verdieping van het door het UMCU van de UU gehuurde deel van het Bestuursgebouw binnen de kaders van het functioneel, ruimtelijk en technisch programma van eisen. Totaal gaat dit om 3.186 m2 BVO.

Profiel
Je hebt een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in een ziekenhuisomgeving of een andere complexe organisatie is een pré. Aannemingsovereenkomsten, de UAV, risicoregelingen en bouworganisatievormen etc. kennen voor jou geen geheimen meer. Je hebt goede analytische en leidinggevende capaciteiten. Verder ben je een goede onderhandelaar en ben je een doorzetter die beschikt over de competenties klantgericht, kostenbewust en accuraat. Je vindt het een uitdaging om verschillende belangen met elkaar te verbinden. Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (in een technische richting).

 
Afdeling
Binnen de afdeling bouwprojecten & inrichting zijn wij verantwoordelijk voor de advisering, realisatie en verbetering van alle huisvesting en accommodaties binnen het UMC Utrecht. Onze afdeling heeft de taak om onze projecten zo effectief en efficiënt mogelijk te realiseren. Dit alles terwijl het dagelijkse werk in het ziekhuis gewoon moet doorgaan. Op de afdeling werk je samen met ongeveer 25 collega’s. Dit zijn projectengineers, opzichters, projectsecretarissen, interieurarchitecten en projectleiders. Jullie hebben iedere week een weekstart waarin jullie elkaar op de hoogte houden over elkaars werk, verbeterideeën inbrengen maar ook knelpunten bespreken.

Wij bieden
De opdracht biedt jou uitdagend, betekenisvol en afwisselend werk binnen een maatschappelijk bewuste organisatie, je draagt bij aan de kwaliteit en betaalbaarheid van de zorg in relatie tot het vastgoed. Je komt te werken in een leuk team waarin je samen optrekt en kennis deelt. Wij bieden een prettige, moderne werkomgeving met mogelijkheden om op afstand te werken. Het betreft een tijdelijke functie voor ca. 16 uur/week gedurende een periode van 36 maanden (geschatte doorlooptijd project.

meer...



Meer vacatures van Inhuurdesk UMC Utrecht