Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel administratief medewerker

Werken voor Rotterdam - 13-04-2024 Naar vacature  

Excelleer in vastgoedfacturatie! Word onze administratief medewerker en beheers Excel als een pro!
€ 3317 - € 4752 bruto p.m.
36 uur per week
Onbepaalde tijd
Solliciteer t/m
14 mei 2024

Recruiter :
Voeg vacature toe aan favorieten

Jouw rol

Als administratief medewerker ben je werkzaam binnen de afdeling Bedrijfsvoering, specifiek team administratie. Binnen de administratie zijn de taken verdeeld over een aantal administratief medewerkers, bestellers, helpdesk en drie financieel administratief medewerkers. Je draagt zorg voor de voorbereiding van de facturatie van de afdeling Vastgoed zodat we foutloze facturen versturen. Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte en effectieve inrichting van de administratie en systemen. De rol die we voor jou in gedachte hebben is breed en uitvoerend. Je zal specifiek ingezet worden op het voorbereiden van facturen, indexatie, controles en dergelijke. Denk daarbij aan:

  • Periodiek afstemmen/rapporteren van de voortgang van debiteurenportefeuilles;
  • Rapportages opstellen en financiële analyses maken om afwijkingen te signaleren;
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven over de toepassing van complexe werkprocessen; je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen;
  • Bijdragen aan het optimaliseren van de werkprocessen;
  • Invoer van nieuwe verhuurcontracten controleren en zorgdragen voor facturering.

Dit bieden we naast je salaris

Flexibel in te richten werktijden
Flexibel in te richten werktijden. Bijv. 36u = 4x9 of extra vakantie- opbouw bij 40u p/w.
17,05% keuzebudget
17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra cash, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.

Werk thuis of op een locatie
Mooie mix van werken op locatie, in de stad of vanuit huis. Waarbij het uitgangspunt niet kantoor is, maar de plek waar jij jouw werk het beste kunt doen. Voor iedere dag dat je volledig thuiswerkt, ontvang je een thuiswerkvergoeding.

Optimale (thuis)werkfaciliteiten
Optimale (thuis)werkfaciliteiten, zodat jij thuis of onderweg je werk goed kunt uitvoeren.
Dienstverband
Je start met een contract voor bepaalde tijd, die kan worden omgezet naar onbepaalde tijd.
OV-mobiliteitskaart
De reiskostenregeling sluit aan bij hybride werken en stimuleert gezond en duurzaam reizen. Reizen met het OV gebeurt met de OV-mobiliteitskaart en wordt 100% vergoed. Voor reizen met de fiets, deelvervoer en zelfs wandelen ontvang je tevens een vergoeding.

Opleidingen & trainingen
Aantrekkelijk opleidings- en ontwikkelprogramma.
Goede ABP Pensioenregeling
Waarbij gemeente Rotterdam voor ambtenaren 70% van de pensioenpremie betaalt en de werknemer 30%.

Dit bieden we naast je salaris

Flexibel in te richten werktijden
17,05% keuzebudget
Werk thuis of op een locatie
Optimale (thuis)werkfaciliteiten
Dienstverband
OV-mobiliteitskaart
Opleidingen & trainingen
Goede ABP Pensioenregeling
Bekijk alle voorwaarden
Rotterdam is de aanjager van de economie in de hele regio. Het aantal inwoners en bezoekers, maar ook de hoeveelheid banen en bedrijven groeit. Voor onze specialisten betekent dit nieuwe kansen zien en inspelen op de laatste ontwikkelingen.

Jouw profiel

Je werkt voor de gemeente Rotterdam, dus met jouw proactieve en ondernemende instelling zit het wel goed. Binnen deze functie ervaar je veel afwisseling, daarom wordt van jou een bepaalde mate van zelfstandigheid verwacht. Je bent organisatorisch sterk en kunt je, wanneer nodig, flexibel opstellen. Samen met je collega’s zorgen jullie ervoor dat alles in goede banen verloopt.

Wij voeren graag een sollicitatiegesprek met je, als jij:
  • in bezit bent van (bij voorkeur financieel) hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring hebt met Oracle of vergelijkbare administratieve systemen;
  • planmatig, nauwkeurig, analytisch en resultaatgericht werkt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Je bent scherp op details;
  • een expert bent in Excel;
  • affiniteit hebt met cijfers;
  • financieel onderlegt bent;
  • communicatief sterk bent en niet bang om mensen aan te spreken;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal hebt, in zowel woord als geschrift.
Door de complexiteit van onze systemen zijn we op zoek naar iemand die expert is in Excel, zonder deze kennis kun je de functie niet uitvoeren. Tijdens de sollicitatieprocedure toetsen we je Excel kennis. Bij matige kennis is het niet zinvol om te reageren.

Daarom werken voor Rotterdam

Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. In een omgeving met collega’s die veilig en vertrouwd voelt. Waar we samen beslissen en samen aanpakken.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken voor Rotterdam
Meer Financieel administratief medewerker vacatures