Inloggen - Registreer  

Medewerker Service/ Officemanager/ Administratieve ondersteuning

Jump Into People - Nieuwerkerk Aan Den Ijssel - 10-04-2024 Naar vacature  

Nieuwerkerk Aan Den Ijssel
Administratief / secretarieel
Paul
€ 2500-3000 per maand
Vacature omschrijving
Ben jij een verantwoordelijke duizendpoot en op zoek naar een afwisselen, uitdagende baan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waar kom je te werken?

Voor een opdrachtgever zijn we op zoek naar een Medewerker Service/ Officemanager/ Administratieve ondersteuning in Nieuwerkerk aan de IJssel. Onze opdrachtgever bouwt samen met een waardevol netwerk aan het Nederland van de toekomst, dit doen ze door renovatie en beheer van daken, wat de basis is voor verduurzaming van bestaande bouw. Door het bieden van advies en een totaaloplossing voor renovatie, onderhoud en beheer, zijn ze dé partner in een langdurige samenwerking voor een toekomstbestendig dak. Onze opdrachtgever is een snel groeiend bedrijf met een divers, ervaren en enthousiast team. Ze werken hard, leveren de beste kwaliteit en blijven ontwikkelen. De werkweek sluiten ze informeel af met een drankje en voor de zomer- en winterstop hebben ze een gezellige bbq.

Zo kan je werkdag eruit zien:

Je begint de dag met een kop koffie en het controleren van de mailbox. Na de dag start met je team begin je vandaag bijvoorbeeld met het inplannen van de lekkage meldingen. Je kijkt welke dakdekker beschikbaar is en plant samen met de klant en de bewoner een afspraak in.

Het is absoluut geen eentonig werk, elke dag is anders. Iedere dag heb je contact met verschillende mensen, zo leer je veel nieuwe klanten kennen.
Buiten dat je bezig bent met het inplannen van lekkages ben je ook verantwoordelijk voor het stukje (factuur) administratie.
Ook ben je op regelmatige basis bezig met het inplannen van het jaarlijks onderhoud, correctief werk inclusief werkvoorbereiding in samenwerking met de uitvoerder en de financiële afhandeling van de werkzaamheden die bij de service worden uitgevoerd. Kortom, een super afwisselende baan. Een verantwoordelijke duizendpoot kan hier zijn of haar hart ophalen. Je sluit je dag af tussen 16:30 – 17:00 uur met een lach en een voldaan gevoel.

Jouw (globale) werkzaamheden op een rijtje:

  • Eerste lijn vragen beantwoorden
  • Facturatie
  • Calculaties maken voor klein werk
  • OHC aanmaken in Gilde (systeem + contract)
  • OHC rapporten aanmaken
  • OHC rapporten verwerken
  • Rapporten nalopen op taalfouten etc.
  • Offerte aan laten maken
  • Versturen naar de klant
  • OHC-plan aanpassen na uitvoeren en versturen rapporten
  • Pinter/koffie storingen verhelpen
  • Ondersteuning van het wagenpark
  • OHC archief mappen opschonen, vernieuwen en structuur implementeren

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen €2500 - €3000
  • Een afwisselende fulltime functie
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Jump Into People