Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Leidinggevende Financiële Administratie
"Jouw doel? Als Leidinggevende Financiële Administratie zorg je voor een uniforme uitvoering van de processen, specifiek gericht op een tweetal afdelingen binnen onze financiële administratie, waardoor de afdeling een efficiënte, kwalitatief goede en tijdige levering van onze diensten kan waarborgen. Hoe bereik je jouw doel? Je zorgt voor een coördinatie van werkzaamheden binnen jouw team en coacht je collega’s zodat zij hun vaardigheden blijven ontwikkelen. Daarnaast zorg je voor procesverbetering, standaardisatie van werkzaamheden en neem je deel aan projectgroepen om de werkzaamheden uitgevoerd door jouw team verder te optimaliseren om een betere dienstverlening aan de samenwerkingspartner te kunnen bieden.”
Als Teamleider binnen onze afdelingen Inkoop en Crediteurenadministratie (Procure to Pay) en Contractbeheer en Debiteurenbeheer (Contract to Cash) geef je leiding aan 20 collega’s en rapporteer je aan de Manager Financiële Administratie.
Wat ga je doen als Leidinggevende Financiële Administratie?
- Je coördineert de werkzaamheden en taakverdeling op de afdelingen en zorgt ervoor dat deze conform planning en gemaakte afspraken met samenwerkingspartners uitgevoerd worden.
- Je bent verantwoordelijk voor budgetten en het opstellen van de jaarlijkse afdelingsdoelstellingen om zo jouw afdeling verder te ontwikkelen en aan te sturen.
- Vanuit de afdeling ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten als het gaat om procesverbeteringen en eventuele issues.
- Je coacht en motiveert medewerkers tijdens hun werk, rapporteert over de teamprestatie en voert plannings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers op de afdeling waaraan jij leiding geeft.
- Je overziet processen en bent doorlopend bezig met procesverbetering. Je stimuleert jou collega’s in het proces denken en het werken volgens de Lean methode.
- Je participeert in projecten met samenwerkingspartners en leidt projecten op de afdeling om de werkprocessen en dienstverlening van de afdeling steeds te blijven verbeteren.
Wie ben jij als Leidinggevende Financiële Administratie?
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring als leidinggevende, bij voorkeur binnen een financiële administratie.
- Je bent open, inlevend maar ook professioneel en zakelijk in jouw omgang met collega’s, samenwerkingspartners en leveranciers.
- Je denkt in processen en bent proactief in het opsporen en implementeren van verbeteringen.
- Je hebt ervaring en/of affiniteit met ERP systemen (SAP).
Dit mag je als Leidinggevende Financiële Administratie van ons verwachten:
Je krijgt de kans om samen met enthousiaste collega’s het Vebego Service Center verder vorm te geven. Een prettige, boeiende en dynamische werkomgeving binnen een jong team en een afdeling in opbouw waarbij je alle gelegenheid krijgt om mee te denken en jezelf te ontwikkelen (o.a. door het volgen van trainingen). Vebego Service Center geeft je een uitdagende baan voor 40 uur per week, een salaris dat past bij je verantwoordelijkheden met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een hele maand vakantiegeld, een eindejaarsuitkering en een variabele beloning. Momenteel werken we vooral vanuit huis, waarbij we je voorzien van alle middelen om je werkzaamheden optimaal vanuit huis te kunnen verrichten.Bedrijfsinformatie
Vebego is een internationaal opererend familiebedrijf actief in facility services, publieke sector en de gezondheidszorg. Ruim 100 bedrijven maken onderdeel uit van Vebego. Het Vebego Service Center voert de financiële administratie, salarisadministratie en personeelsadministratie uit voor een aantal van de Vebego bedrijven. Dit net opgerichte Service Center is nog volop in ontwikkeling waarbij de nadruk ligt op het door ontwikkelen van de systemen en het samen met de bedrijven optimaliseren van werkprocessen. Het Vebego Service Center is gevestigd in Heerlen en verleent diensten aan de Vebego bedrijven die landelijk georiënteerd zijn.meer...
Meer vacatures van Vebego Service Center