Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior ICT beheerder

Sbb - Zoetermeer - 12-09-2022 Naar vacature  

Vacaturenummer: 23022SRICT-I&T

Omvang: 32 - 40 uur
Vind je het leuk om je te verdiepen in nieuwe technieken, operationele sturing te geven aan ICT-beheerders en wil je graag bij een maatschappelijk betrokken organisatie werken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Het team Informatie en technologie (I&T) heeft de regierol over het gehele informatielandschap van SBB, voert geplande optimalisaties uit en draagt bij aan de beschikbaarheid van de IT-dienstverlening. Het team is volop in ontwikkeling en het informatielandschap wordt verder geïntegreerd richting de cloud. Je stuurt leveranciers aan die verantwoordelijk zijn voor hun gedeelte van het operationele beheer. We zijn onze serviceprocessen aan het standaardiseren en we zijn bezig met een overgang naar het werken volgens de DevOps-werkwijze. Daarnaast zijn wij bezig met de integratie van werkprocessen als incidentenbeheer, wijzigingenbeheer, probleembeheer en calamiteitenbeheer conform ITIL-richtlijnen.

Het informatielandschap van SBB is hybride en bestaat enerzijds uit diverse SaaS-systemen in de public cloud en anderzijds uit eigen maatwerkcomponenten in de IAAS private cloud. Je werkt met de nieuwste technologieën en werkwijzen. Als senior ICT-beheerder ben je operationeel sturend en ben je daarnaast verantwoordelijk voor:

  • De beschikbaarheid van alle componenten in het hybride informatielandschap
  • Beheer van Azure DevOps omgevingen
  • Overgang van private Cloud naar Azure
  • De (mede)ontwikkeling van de technische architectuur
  • Beheer van ICT-systemen en applicaties
  • Het standaardiseren van serviceprocessen
  • Het verzorgen van 2e lijns ondersteuning bij vragen of storingen
  • Het ondersteunen bij complexe verstoringen
  • Het bewaken van de SLA’s, kwaliteit en afhandelmethoden van incidenten en changes.
Wil je een beeld krijgen van het werken bij SBB: bekijk dan de
.
Wie ben jij?
  • Communicatief vaardig zowel mondeling als in geschrift (Nederlands/Engels)
  • Je legt eenvoudig contact met collega’s, maar ook met leveranciers
  • Je weet medewerkers te motiveren en neemt hierbij een coachende rol aan
  • Omgaan met werkdruk is voor jou geen enkel probleem
  • Jij kent de wegen binnen en van de organisatie en weet precies waar jij moet zijn als je ergens niet uit komt of wilt/moet escaleren
  • Het dragen van verantwoordelijkheid is voor jou geen enkel probleem
  • Je bent initiatiefrijk
  • Je hebt aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met onderstaande kennis- en ervaringsgebieden:
  • Kennis van/ervaring als Microsoft Azure Adminitrator;
  • Kennis van en/of ervaring met:
  • (Semi-)overheids organisaties;
  • Networking (subnetting, IP networking, network protocollen, etc.)
  • Office 365;
  • SQL;
  • Powershell scripting;
  • Certificaten en licentiebeheer (PKI, OpenVPN, etc.);
  • API koppelingen;
  • Windows server 2016/2019
  • Aantoonbare ervaring met operationele sturing geven aan een team.

Aanbod

  • Een salaris van min. €3.658 en max. €5.025,- (schaal 11) bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
  • 27 vakantiedagen en bij een fulltime dienstverband 112,5 uur (ADV) per jaar op.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld.
  • Een tegemoetkoming in jouw premie netto per maand.
  • Deelname aan een aantrekkelijke pensioenregeling bij ABP waarbij SBB 69% van de premie betaalt.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling, je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
  • Een zakelijke telefoon en een laptop of tablet en eventueel andere faciliteiten om thuis te werken.
  • Thuiswerken in combinatie met werken op kantoor is gebruikelijk.
  • Een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Belangstelling?

Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust aan Benyamin Levy, a.i. corporate recruiter, via 06 28 631 299 of
. Wil je meer weten over de inhoud van de functie neem dan contact op met John Jakobs, teamleider Beheer & Ondersteuning, via 06 43 488 092 of
.
Heb je belangstelling voor deze functie en beschik je over de gevraagde kennis en vaardigheden? Reageer dan
uiterlijk 13 februari
door het sturen van een korte en gerichte motivatie en je curriculum vitae via de
. Op
dinsdag 21 februari (middag)
voeren we de eerste gesprekken op kantoor. Een eventueel tweede gesprek wordt gehouden op
maandag 27 februari (middag)
op kantoor of via Teams. Hierover word je later geïnformeerd.
Acquisitie door recruitmentbureaus en zzp’ers: we waarderen je enthousiasme echter vullen we deze functie zelf in. Mochten we interesse hebben in hulp van buitenaf, dan zorgen wij ervoor dat we contact opnemen met bureaus waarmee wij samenwerken.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Opleidingsniveau

HBO

Provincies

  • Zuid-Holland

Branches

  • Beroeps onderwijs/Training

Contracttijd

Fulltime en Parttime

Uren per week

32 - 40 uur

Ervaring

3 - 10 jaar

Publicatiedatum

23 januari 2023

Einddatum

13 februari 2023

Nieuwsbrief ontvangen?

Ontvangt u graag actueel nieuws en praktische informatie over leren in de praktijk? En bent u benieuwd naar voorbeelden van de goede samenwerking tussen beroepsonderwijs en bedrijfsleven? Meld u aan voor de digitale nieuwsbrief van SBB. De nieuwsbrief verschijnt tienmaal per jaar.

meer...



Meer vacatures van Sbb