Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker klantcontact Financiële Diensten

Ap Support - Naarden - 20-04-2024 Naar vacature  

Medewerker klantcontact Financiële Diensten (Hybride)

Tariq Asruf

Recruiter

T: 

E:

Haris Ibrahim

Recruiter

T: 

E:

Beschrijving van de vacature

AIs je enthousiast wordt van klantcontact en wilt bijdragen aan onze ambitie om de meest geliefde dienstverlener te worden, dan is deze baan echt iets voor jou! Je helpt klanten met vragen over hun Hypotheek of Overlijdensrisicoverzekering. Ieder gesprek is anders en je krijgt de ruimte om echt de tijd te nemen voor de klant, met gemiddeld 15 tot 25 telefoongesprekken per dag. Na een opleiding van 4 weken, waarbij je uitstekend wordt begeleid, begin je volledig op kantoor. Na 3 maanden krijg je de mogelijkheid om ook vanuit huis te werken. Met een team van bevlogen collega’s die zich goed kunnen inleven in de situatie van de klant, inventariseren we de behoeften en zoeken we naar passende oplossingen. Regelmatig worden er teamuitjes georganiseerd en met jouw humor en lef zul je onze klanten verrassen. Belangrijk om te weten is dat de opleiding in juni begint en de functie in eerste instantie voor de duur van 1 jaar is. 

Wie zijn wij:

De opdrachtgever is een vooraanstaande verzekeringsmaatschappij in Nederland. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis en biedt een uitgebreid assortiment aan verzekeringsproducten en financiële diensten voor zowel particulieren als bedrijven. Het staat bekend om zijn klantgerichte benadering en heeft een sterke reputatie opgebouwd in de sector. Het bedrijf is actief op diverse gebieden, waaronder auto-, woon-, reis-, en zorgverzekeringen, naast een breed scala aan financiële producten zoals hypotheken, pensioenen en beleggingsmogelijkheden. Naast het leveren van hoogwaardige verzekeringsproducten, streeft onze opdrachtgever ook naar innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. Het bedrijf investeert in technologische ontwikkelingen om de dienstverlening te verbeteren en neemt actief deel aan duurzaamheidsinitiatieven en maatschappelijke projecten

Wat we zoeken:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau vereist.
  • Flexibele inzetbaarheid nodig, met werktijden van 8:00 tot 21:00 uur op werkdagen en sporadisch werken op zaterdagen.
  • Vaardigheid in het leggen van verbindingen met anderen, met een focus op het begrijpen van de onderliggende behoeften en emoties van klanten.
  • Analytisch vermogen essentieel voor het begrijpen van klantbehoeften en het bieden van passende oplossingen.
  • Bezit van Wft-basis en Wft-Hypothecair krediet vereist, of bereidheid om deze binnen 6 maanden na startdatum te behalen.

Wat we bieden:

  • Een bruto salaris van € 3.100,- tot en met € 3.500,- per maand op basis van een 34-urige werkweek inclusief vakantiegeld;
  • Een jaarcontract met de mogelijkheid tot verlenging of een contract voor onbepaalde tijd. Wij, AP Support, werken namelijk op lange termijn met onze opdrachtgevers samen en ook met onze medewerkers;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een accountmanager die er samen met jou voor zorgt dat jij niet stil komt te staan in jouw ontwikkeling. Hij of zij kijkt samen met jou naar het heden en de toekomst.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ap Support
Meer Medewerker klantcontact Financiële Diensten vacatures