Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR-officer

Compagnon - Amsterdam - 06-04-2024 Naar vacature  

Voor Amvest, investment en ontwikkelaar van woningen, zijn wij op zoek naar een HR-officer. In deze veelzijdige baan kun je leren en jezelf in het vakgebied ontwikkelen, maar ook als jij je als een vis in het water voelt op een HR-administratie en al meerjarige ervaring hebt, is dit een interessante job.

Verhuur/handel onroerend goed
Amsterdam
32-36 uur
HBO
  • 2 jaar
Interesse in deze vacature?
Neem contact op
of

De functie

Voor de afdeling HR & Officemanagement is Compagnon, namens Amvest, op zoek naar een HR Officer. Deze afdeling biedt ondersteuning aan collega's op het gebied van secretariaat, facilitaire zaken en HR-administratie, met als doel een optimale service te bieden en anderen in staat te stellen hun werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Als HR Officer ben jij het eerste aanspreekpunt voor operationele vragen en zorg je ervoor dat de administratieve processen soepel verlopen. In nauwe samenwerking met de HR-manager werk je aan het creëren van een positieve Employee Experience, zowel voor nieuwe medewerkers als voor collega's gedurende hun dienstverband.

Taken:
Het beantwoorden van vragen van medewerkers en het beheren van de HR-mailbox. 
Verantwoordelijk voor het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers.
Opstellen, laten ondertekenen, en archiveren van onder andere contracten, -wijzigingen, leaseovereenkomsten, werkgeversverklaringen en het bevestigen van diverse mutaties (denk aan promoties, functie-, afdelings- en salariswijzigingen).

Meedenken en organiseren van activiteiten zoals introductiedagen en bliksemstage in samenwerking met partnerschappen.
Voorbereiden en controleren van de salarisadministratie (payroll is extern belegd).
Het verbeteren van de administratieve en organisatorische processen en het bijhouden van de Amvest personeelsregelingen en intranetpagina.
Aanleveren van diverse rapportages en informatie vanuit HR-administratie.
Je houdt je bezig met de Gezondheid & Veiligheid activiteiten waarbij je fungeert als Preventiemedewerker binnen de organisatie.
Ondersteunende en signalerende functie naar de HR-manager en gedeeltelijke back-up van de HR-manager bij haar afwezigheid.

De organisatie

Mensen een fijn thuis geven: al meer dan 20 jaar is dat de missie van Amvest. Als investment manager én ontwikkelaar van woningen en woongebieden in Nederland, draagt Amvest bij aan goed functionerende wijken waar mensen lang en met plezier wonen. Wil jij vanuit HR deel uitmaken van deze missie? Heb jij ervaring in een ondersteunende HR-rol en wil je bijdragen aan het professionaliseren van deze organisatie? Dan is dit jouw baan!

Bij Amvest werken ongeveer 100 enthousiaste medewerkers en deze medewerkers worden ondersteund door HR. De HR-afdeling bestaat uit de HR-manager en de HR-Officer. Er wordt gewerkt vanuit een inspirerend kantoor in Amsterdam. Vrijheid en verantwoordelijkheid wordt belangrijk gevonden, maar ook dat je blijft leren en innoveren. In deze rol krijg je daartoe de kans. Samen met de HR-manager, draag je zorg voor continuïteit in processen en het professionaliseren hiervan. 

Het aanbod
Een uitdagende baan bij een mooi bedrijf op de Nederlandse woningmarkt.
Een leuke teamsfeer. Collega’s die het verschil maken en fijn samenwerken voor tevreden bewoners en beleggers.
Groei. Je krijgt de mogelijkheid om je in korte tijd breed te ontwikkelen en krijgt de ruimte om jouw ambities na te jagen.
Een kantoor met fraai uitzicht en eigen dakterras.
Een slagvaardige organisatie met korte lijnen en met ruimte voor eigen initiatief.
Uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Je profiel
Amvest biedt haar medewerkers veel, maar verwacht ook veel van jou. Dat je zelf initiatief neemt, kritisch, leergierig en ondernemend bent. Dat je een bijdrage levert aan het team op operationeel niveau en dat je resultaat levert. Wat is nog meer belangrijk:

Een afgeronde opleiding MBO-plus en/of HBO op het gebied van Human Resource Management, personeelsadministratie of een soortgelijke opleiding.
Werkervaring in een soortgelijke positie (HR-assistent, HR-officer of HR-medewerker).
 Zelfstandig kunnen werken, maar je hebt ook de nodige teamgeest en bent een verbinder.
Goede mondelinge en schriftelijke communicatie- en adviesvaardigheden in de Nederlandse taal.
Je pakt zaken proactief en effectief op.
Ervaring met personeelsadministratiesoftware, bij voorkeur AFAS/Profit.
Je bent betrokken en gaat graag waardevolle relaties aan met collega’s.
Iets voor jou?
Onze procedure is heel eenvoudig
Solliciteer met je cv of LinkedIn-profiel
Samen met de recruiter bespreek je de mogelijkheden
Je gaat het gesprek aan met potentiële collega's
Eventueel doe je een assessment voor deze functie
Na een succesvolle procedure kun je aan de slag
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Compagnon