Inloggen - Registreer  

Receptie-Magazijnmedewerker Automotive

Lenferink - Almelo - 12-01-2023 Naar vacature  

Als receptie-/magazijnmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het advies over en de uitgifte van auto-onderdelen, vloeistoffen, banden en accessoires en zorg je voor de bestelling, ontvangst van de bestelling, verwerking en uitgifte van goederen. Het betreft hier een fulltimebaan (40 uur) die uiteindelijk voor onbepaalde tijd ingevuld dient te gaan worden (locatie Almelo).

Je functie ziet er als volgt uit:

Jij richt je in deze functie op zowel de Lenferink-verkoopcollega’s als op onze vaste klantenkring in de regio. Dit doe je vanuit het magazijn op de vestiging. Je geeft klanten én collega’s technisch en commercieel advies op het gebied van al onze producten. Je bent dus altijd op de hoogte van de productinformatie en de laatste ontwikkelingen op het gebied van vrijwel alle merken, van zowel personen- als bedrijfsauto’s. Je werkt nauw samen met je collega’s, receptie-medewerker, werkplaats chef en monteurs. Zo draag jij bij aan het succes van een goed werkplaatsproces, de inkoop en tijdige levering van onderdelen voor onze werkplaats en het helpen van klanten bij balieverkopen.

Naast je commerciële en technische rol, voel je je verantwoordelijk voor een net en geordend magazijn. Je houdt je bezig met de ontvangst van bestellingen, de verwerking en uitgifte van onderdelen en accessoires. Je zorgt er met je collega’s voor dat de juiste onderdelen op voorraad zijn en dat het magazijn er altijd keurig bij staat.

Wat we van jouw vragen:

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Klantgericht en nauwkeurig kunnen werken
  • Minimaal 1 jaar ervaring in de automotive
  • Affiniteit met automotive
  • Basiskennis van IT en Excel
  • Innovatieve, vooruitstrevende en praktische instelling
  • No-nonsense en positieve instelling

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Belangrijke schakel in werkplaatsproces
  • Inkoop van onderdelen t.b.v. werkplaats
  • Beheren van de voorraad in het magazijn
  • Ontvangst en afgifte van onderdelen en de administratieve verwerking/controle van inkoopfacturen.
  • Maken van werkplaatsfacturen
  • Assistentie van werkplaatsreceptionist indien nodig
De functie kan op termijn uitgebreid kunnen worden met werkplaatsplanning, receptie en aanname en uitgifte van werkopdrachten.

Wat mag je van ons verwachten en wat hebben we je te bieden?

Al meer dan 45 jaar verkopen wij bij Lenferink Auto’s zowel personen- als bedrijfswagens en zorgt de Lenferink-werkplaats dat haar klanten zorgeloos onderweg zijn. Wij hebben zowel werkzaamheden van een vaste klantenkring als ook werkzaamheden voor intern, zoals het rijklaar maken van verkochte voertuigen. Onze werkplaats is goed uitgerust en vrijwel alle merken komen hier voorbij. Het is dus variërend en enerverend qua aanbod van werk.

Waarom werken bij Lenferink?

Bij een fulltime dienstverband krijg je 24 vrije dagen. Beloning volgens CAO en naar ervaring. Daarnaast vinden we doorgroei erg belangrijk en mag je bij ons laten zien wat jij toe kan voegen aan ons team. Bij gebleken talent is er heel veel mogelijk. Bij Lenferink in Almelo werken ca. 35 medewerkers.

Zo zorgen wij er samen voor dat onze klanten zorgeloos onderweg kunnen zijn.
Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken? We maken graag kennis met je! Stuur jouw C.V en motivatie direct naar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lenferink
Meer Receptie-Magazijnmedewerker Automotive vacatures