Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker frontoffice - Dienstverlening Partners
Het onderdeel Dienstverlening Partners in Odijk is verantwoordelijk voor de IV-dienstverlening aan (keten)partners van de politie. Als medewerker frontoffice ben je het eerste aanspreekpunt voor de ketenpartners. Kom jij ons team versterken?
Specificaties vacature
Locatie(s):
OdijkOrganisatieonderdeel:
PolitiedienstencentrumVakgebied(en):
ICTNiveau:
MBO 3Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van ketenpartners voor de (gecontracteerde) IV-dienstverlening en zorgt dat de verzoeken en storingsmeldingen op een juiste wijze worden geregistreerd en afgehandeld, zodat alle IV-diensten op de juiste wijze worden geleverd aan de partners. Je verricht zelfstandig frontofficewerkzaamheden en denkt mee hoe we deze werkzaamheden (nog) beter kunnen aanpakken. Daar waar mogelijk beantwoord je vragen en verzoeken, en door het uitvoeren van technische handelingen los je de problemen van de ketenpartner direct op (24/7). Bij meer complexe problemen schakel je de specialisten van de backoffice in. Je houdt nauwlettend de voortgang en de doorlooptijden in de gaten en zorgt dat de ketenpartner continu op de hoogte is van de voortgang en status van zijn verzoek. Daarnaast draai je als medewerker frontoffice ook piketdiensten.Waar ga je werken?
Het onderdeel Dienstverlening Partners (DP) in Odijk is verantwoordelijk voor de IV-dienstverlening aan de (keten)partners van de Nederlandse politie. Deze partners bestaan uit de ministeries van de Nederlandse overheid en organisaties die vanuit de overheid een bijdrage leveren aan de veiligheid in Nederland, zoals onder andere de Koninklijke Marechaussee en de bijzondere opsporingsdiensten. Dienstverlening Partners werkt vanuit de locatie Odijk. De collega's van de autorisatiedesk en frontoffice desk (als onderdelen van de frontoffice DP) zijn op deze locatie gevestigd.Wie ben jij?
Jij bent een klantgerichte, energieke collega die, in goede samenwerking met de overige medewerkers binnen de frontoffice, het aanspreekpunt vormt voor de medewerkers van ketenpartners. Je werkt nauwkeurig, vraagt door en let op details. Je kunt je zowel mondelijk als schriftelijk goed uitdrukken en brengt je gedachtes vlot en begrijpelijk over, altijd met oog voor de wensen en behoeften van de partners. De verzoeken en storingen verwerk je op accurate wijze, je bewaakt de termijnen en zorgt dat de partner op tijd wordt geïnformeerd.Verder heb je:
- een mbo-3 diploma;
- een relevante opleiding en/of kennis en ervaring op het vakgebied van (ICT) frontofficewerkzaamheden;
- kennis en praktische ervaring ten aanzien van de ITIL-processen;
- kennis van de politieorganisatie en haar ICT-omgeving;
- de bereidheid om piketdiensten te draaien.
Wat wij bieden
De standplaats is Odijk. Er is ruimte voor 2 fte. Het betreft een functie voor 36 uur per week.Omdat goede mensen belangrijk zijn binnen de politie investeren we in jouw toekomst. We bieden uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden en een aanstelling in tijdelijke dienst voor een proeftijd van een jaar. Bij voldoende functioneren wordt de aanstelling na een jaar omgezet in een vaste aanstelling.
Verder kun je het volgende van ons verwachten:
- een bruto maandsalaris van minimaal € 2.330,- en maximaal € 3.641,- (schaal 7 Bbp) op basis van een 36-urige werkweek;
- 8% vakantie- en 8,33% eindejaarsuitkering;
- goede pensioenregeling en betaald ouderschapsverlof (
De formele functie binnen het functiegebouw van de politie is
, werkterrein informatie- en communicatietechnologie.
Interesse?
Bel of mail met Dick de Jong, manager frontoffice DP (06 - 10 78 82 96,) als je meer informatie over de functie wilt hebben.
meer...
Meer vacatures van Politie.nl