Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service Representative - Duitse markt
Functieomschrijving
Voor een internationale organisatie in medisch ondersteunende apparatuur en wetenschap gaan wij op zoek naar een Customer Care Representative, voor de Duitse markt.Voor onze cliënten in Duitsland ben je het centrale aanspreekpunt voor vragen, klachten, onduidelijkheden mbt orders, facturatie, betalingen, productinformatie, inkoop, logistiek verloop etc. Je schakelt intern met Sales, Service Monteurs, Finance en Management. Het verloop leg je vast in de administratie en denkt ondertussen mee bij structurele verbeterpunten in dit administratieve proces.
Verder ben je back up voor je collega’s voor de Benelux markt. De baan is heel allround. Hoewel we je begeleiden waar nodig, is het ook een positie waarbij je veel ruimte krijgt om zelfstandig tot verbeterpunten te komen.
De ideale kandidaat
Je spreekt op (zeer) goed niveau Duits en NederlandsJe hebt financieel administratieve werkervaring
Je bent 24 uur per week beschikbaar (32 uur is ook bespreekbaar, verdeeld over 5 werkdagen)
Arbeidsvoorwaarden
Een superleuke baan waar de basis al voor je is gelegd, maar nog veel uitgevonden kan worden en je constructief veel aan bij zal gaan leveren. We hebben een informele bedrijfscultuur, sociaal, collegiaal en niet heel erg van de hiërarchie. Veel learning by doing. De positie heeft een parttime invulling, maar zou op niet al te lange termijn wel eens richting fulltime kunnen gaan (als je dat zou willen, geen must). Salaris € 2.500,- tot € 3.000,- bruto pm obv fulltime. En de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn ook top. Die lichten we graag later toe. De baan biedt uitzicht op vast dienstverband.meer...
Meer vacatures van Career Control