Inloggen - Registreer  

Office & Hospitality Coördinator

BoardSupport - Gooi - 01-12-2018 Naar vacature  

Office & Hospitality Coördinator
| FILLED
het Gooi
Parttime, 28-32 uur
BS453-86
Ben jij een ervaren en sprankelende Office & Hospitality Coördinator? Op zoek naar een spilfunctie binnen een sterk groeiende en zich internationaal oriënterende organisatie? Wil je ruimte voor initiatief, eigen projecten en persoonlijke groei?

Organisatie:

Onze opdrachtgever is een professionele kliniek, volledig gespecialiseerd in injectables, met een eigen, nieuwe kijk op age management en personality. Met een scherp ontwikkeld cosmetisch, anatomisch en wetenschappelijk oog leidt de cosmetisch arts de cliënten door de wereld van schoonheid en charisma. Met ruim 20 jaar ervaring is zij een autoriteit op het gebied van injectables. De kliniek is prominent gevestigd in een prachtig pand in het Gooi.

Functie:

Een spilfunctie. Het kan parttime: in 3 of (bij voorkeur) 4 dagen. Het takenpakket is divers, elke dag anders en voor een deel zelf aan te vullen. Het zwaartepunt ligt op de klantbeleving die feilloos aansluit bij de heldere visie van de kliniek, op operationeel en facilitair gebied: clientmanagement en clientcontact; evenementenondersteuning (bijv. bij beurzen); office management (inkoop) en secretariële werkzaamheden (agendabeheer, mail, telefoon, boeken van reizen, filen). Eigen initiatief met betrekking tot hospitality, nieuwe projecten en het oppakken van zaken wordt binnen de organisatie op prijs gesteld.

De juiste kandidaat:

  • Clientmanager pur sang; hospitality in het DNA
  • Opgewekt, communicatief en empathisch
  • Ondernemend en ambitieus
  • Teamplayer en flexibel
  • Pragmatische instelling en een ‘can do’ mentaliteit
  • Ervaring: hospitality, office management en evenementondersteuning
  • Affiniteit met de cosmetische wereld
  • HBO-niveau
  • Goede beheersing van Microsoft Office
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels
  • Representatief

Wat biedt de kliniek

:
  • Werken in een prachtig pand in een inspirerende omgeving
  • Een functie die elke dag anders is.
  • Een complementair team en fijne collega’s.
  • Maak deel uit van een sterk groeiende onderneming, met een tikje glamour.
  • Ontwikkel jouw eigen personality en groei verder, binnen een unieke organisatie met bijzondere cliënten.
  • Een uitdagende functie in 3 of 4 dagen.

Arbeidsvoorwaarden

Een marktconform salaris met een vakantietoeslag van 8%. De kliniek heeft 25 vakantiedagen bij een full time dienstverband, vrij bij 7 nationale feestdagen en kent een privé feestdag. Er is een gezellige gezamenlijke lunch en er worden periodiek bijzondere activiteiten voor de medewerkers georganiseerd. De kliniek kent geen pensioenvoorziening.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van BoardSupport
Meer Office & Hospitality Coördinator vacatures