Inloggen - Registreer  

Medewerker Customer Care Zakelijk - ABN AMRO

Yource - Nijmegen - 23-03-2024 Naar vacature  

€12,50 - 15,50 p/u
FIWM49502

Wat ga jij doen?

In de rol van Customer Care vertegenwoordig je het eerste contactpunt voor de zakelijke klanten bij ABN AMRO vanuit Nijmegen. Je staat klaar om hen op maat gemaakte service en ondersteuning te bieden. Dagelijks help je zakelijke klanten bij financiële vragen, oplossen van problemen en begeleid je hen bij internet- of mobiel bankieren. Als lid van het Customer Care team, werk je in een dynamische omgeving waar ondersteuning en samenwerking centraal staan, zelfs op afstand.

Voor welk bedrijf werk je?

ABN AMRO is een toonaangevende Nederlandse bank die een breed scala aan financiële diensten aanbiedt, waaronder bankieren, verzekeringen, beleggen en vermogensbeheer. Met een geschiedenis die teruggaat tot de 19e eeuw, staat de bank bekend om haar betrouwbaarheid, innovatie en klantgerichte benadering. Het bedrijf richt zich op het bieden van op maat gemaakte oplossingen voor zowel particuliere als zakelijke klanten en streeft naar duurzame groei en een positieve impact op de samenleving.

Wat bieden wij?

  • Bruto maandsalaris: €2300 - €2500;
  • Betaalde opleiding van 6 weken op kantoor in Nijmegen;
  • Thuiswerkvergoeding: €3 per dag;
  • Vergoeding van €25 per maand voor internetkosten;
  • Kilometervergoeding: €0,22 per kilometer voor reizen naar; kantoor, tot 80 kilometer per dag;
  • 100% vergoeding van OV-kosten;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Opbouw van vakantiegeld en vakantie-uren;

Wat vragen wij?

Als medewerker Customer Care ben je een toegewijde, klantgerichte en flexibele teamspeler die elke klant de aandacht en zorg geeft die zij verdienen. Je staat voor diverse gesprekken, wat vraagt om uitstekende communicatieve vaardigheden. Verder:

  • Bezit je minimaal een MBO niveau 4 diploma;
  • Heb je ervaring binnen klantenservice, receptie of Customer Care? Dat is een grote plus!;
  • Ben je beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
  • Beheers je de Nederlandse taal vloeiend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Heb je een goede beheersing van het Engels;
  • Beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en kun je goed luisteren en de behoeften van de klant begrijpen;
  • In de eerste 6 weken ben je 32 uur per week beschikbaar voor het voltooien van trainingen;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Yource
Meer Medewerker Customer Care Zakelijk - ABN AMRO vacatures