Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker magazijn & kantoor (ondersteunend aan planning & inkoop)

WerkinUden.nl - 02-04-2021 Naar vacature  


Bekijk Bedrijfsprofiel:
Veghel
Vragen over de vacature?

Neem contact op met:
Luc Vaessen & Ingrid van der Heijden
info@baantreffers.nl
0413 - 747 163
Sluisstraat 29, Veghel

Vacature details

Plaats

Uden
5462 CA
Sluisstraat 29
Noord Brabant

Branche(s)

Administratie / Financieel
Techniek
Transport / Logistiek

Dienstverband(en)

Fulltime

Opleidingsniveau(s)

MBO

Salaris indicatie

€2200 tot €2700,-

Status vacature

Open

Functieomschrijving

Voor een groeiende opdrachtgever zijn we op zoek naar een zelfstandige allrounder in zowel het magazijn als op kantoor. Je kunt het een beetje zien als een 50-50 rol. Het is een zeer afwisselende baan waarin je mee groeit in de organisatie en eindverantwoordelijk bent voor het gehele magazijn.

Functieomschrijving

In totaal bestaat je totale team uit 6 vaste collega’s (inkoop, sales, administratie, werkvoorbereiding, directie) waarin jij de taak hebt alles in het magazijn goed te laten verlopen. Dat wordt jouw domein en daar ben jij verantwoordelijk voor. Meedenken in verbeterprocessen wordt van je verwacht en gewaardeerd. Het bedrijf is specialist in het leveren van materialen voor de horeca en agrarische sector.

Je komt te werken in een jonge organisatie (man en vrouw tussen de 25 tot 40 jaar) waar naast hard gewerkt ook veel gelachen wordt. Met z’n allen met plezier naar het werk en samen tot mooie resultaten komen, dat is de insteek.

Je bent verantwoordelijk voor o.a. de onderstaande werkzaamheden:

Taken in het magazijn:

  • Goederenontvangst, laden lossen vrachtwagens
  • Orders verzamelen en transport klaar maken
  • Je verwerkt retouren aan aanmeldingen
  • Je zorgt voor een opgeruimd magazijn en brengt verbeteringen aan

Taken op kantoor:

  • Je bent mede verantwoordelijk voor het voorraadbeheer
  • Klachtenadministratie
  • De monteurs (ingehuurde zzp-ers) krijgen de orders van afdeling sales, maar ook jij hebt contact met hen en weet wat er speelt
  • Je ondersteunt waar nodig de werkvoorbereiding (planning/inkoop)
  • Je bent samen met de afdeling sales verantwoordelijk voor de aansturing van de monteurs

Functie-eisen

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je hebt een heftruckcertificaat of bent bereidt deze op onze kosten te behalen
  • Je computervaardigheden zijn goed
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent fysiek in orde, in het magazijn is het af en toe tillen van materialen
  • Je bent zelfstandig en pro actief
  • Je staat sterk in je schoenen en bent niet bang orders te geven aan monteurs

Jouw werkgeluk (& arbeidsvoorwaarden)

  • Salaris tussen de €2200 en €2700,- afhankelijk van kennis en ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao. Vakantiegeld, vakantiedagen, pensioensregeling, kilometervergoeding (indien van toepassing) en natuurlijk leuke bedrijfsuitjes
  • Je begint met een tijdelijk contract maar de intentie is dit uiteindelijk om te zetten naar een vaste aanstelling

Nieuwsgierig?

Je komt te werken in een informele organisatie waar je je snel thuis zal voelen. Uiteraard word je netjes ingewerkt en nemen ze alle tijd om je wegwijs in de organisatie te maken én natuurlijk om productkennis op te doen.

Hebben we je interesse weten te wekken maar wil je graag meer informatie? Bel dan naar BaanTreffers 0413- 747 163. Direct solliciteren mag ook, we nemen dan z.s.m. contact met je op om een afspraak op ons kantoor in te plannen. Je kunt reageren door het formulier in te vullen via onderstaande sollicitatiebutton.

meer...



Meer vacatures van WerkinUden.nl