Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Office manager
werken we iedere dag met een team gemotiveerde medewerkers aan het ontwikkelen en produceren van high tech processystemen voor extreem koude vloeistoffen. Veel van deze systemen worden gebruikt in wetenschappelijke en high-tech toepassingen, bijvoorbeeld voor onderzoek naar nieuwe, schone energie oplossingen. Zo dragen we ons steentje bij aan een duurzame toekomst.
Graag zouden we ons team versterken met een enthousiaste
OFFICE MANAGER 32-40 uur
Ben jij de spin in het web die ons secretariaat op rolletjes kan laten lopen? Denk jij in oplossingen en zie jij een uitdaging in een functie met een veelzijdigheid aan werkzaamheden. Dan zijn wij op zoek naar jou.
Je bent het aanspreekpunt voor dagelijkse zaken en springt op alle gebieden bij. Je bent in staat om op verschillende niveaus te communiceren, denkt twee stappen vooruit en ontzorgt je collega’s. In deze startersfunctie komt het allemaal voorbij en krijg jij de ruimte om te ontdekken waar je grootste passie ligt. Heb je deze gevonden? Dan krijg je volop de kans om op dit gebied door te groeien.
Onze vacatures / Our job opportunities
Dit ben jij / This is you
- Je bent gastvrij en representatief
- Je kunt goed organiseren, prioriteiten stellen en denkt in oplossingen
- Je werkt nauwkeurig en integer
- Je bent communicatief vaardig en beheerst zowel Nederlands als Engels in woord en geschrift
- Je bent stressbestendig en past je makkelijk aan indien ad hoc situaties zich voordoen
- Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
- Je bent pro-actief
- Je hebt affiniteit met techniek
- Een uitdagende, zelfstandige, afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden
- Een enthousiast team in een informele platte organisatie
- Een groeiend, innoverend bedrijf in een hightech markt
- Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding
- Allereerst een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
- 32 uur per week of 40 uur met 13 ADV dagen per jaar
- Klanten verwelkomen, telefoonaanname en post verwerking
- Administratieve werkzaamheden zoals inboeken inkoopfacturen, urenadministratie, orderverwerking
- Facilitaire werkzaamheden zoals verzorgen van inkoop en bevoorrading van kantoorartikelen
- Verzorgen en bewaken van uniforme uitstraling van documenten en presentaties
- Coördineren van advertenties en beurzen, productbladen en datasheets, websitebeheer en social media
Meer vacatures van Cryoworld