Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Salarisadministrateur
Vind je het ook belangrijk dat kinderen en jongeren in een veilige omgeving kunnen opgroeien? Wil je daar, in de functie van salarisadministrateur, met onze professionals een bijdrage aan leveren? Lees dan snel verder!
- vacature
Arnhem
- Salarisadministrateur
a
a
Bij entrea lindenhout werken professionele en betrokken mensen in hulpverlenende, onderwijzende en ondersteunende functies. Professionals die met passie een positieve verandering inzetten voor kinderen, jongeren en hun gezin. Haal jij hier ook voldoening uit, dan zijn we misschien wel op zoek naar jou. Een gemotiveerde collega die met ons aan de slag wil. Want we doen het samen.
Doelgroep en locatie
Entrea lindenhout is één van de grote aanbieders van specialistische jeugdhulp in Gelderland. Onze keten van ondersteuning en zorg omvat (ambulante) specialistische jeugdhulp, diverse vormen van pleegzorg en speciaal onderwijs. We bieden aan kind en gezin hulp thuis, in wijk en buurt, met daghulp, op school, in een pleeggezin en in gezinshuis of behandelgroep. Dat doen we zo snel als het kan, zo kort als het kan én in samenhang.Als Salarisadministrateur maak je deel uit van het HR team en rapporteer je aan de Manager Bedrijfsvoering. Samen met nog één collega ben jij verantwoordelijk voor de salarisadministratie.
Wat ga je doen?
Entrea Lindenhout heeft na de fusie, de afgelopen periode sterk ingezet op professionalisering van de bedrijfsvoering. Hier hebben we grote stappen in gemaakt. Er is geïnvesteerd in verdere digitalisering en daarmee een solide basis. We zijn in de fase beland van optimalisatie en doorontwikkeling. Als salarisadministrateur voer jij de controle uit over invoer bij de personeelsadministratie. Tevens ben je aanspreekpunt voor de medewerkers van entrea lindenhout over alle relevante praktische zaken met betrekking tot salarisgerelateerde vragen. Tot jouw takenpakket behoort o.a.:- Controle workflows (Insite), bijvoorbeeld: declaraties, contractwijzigingen, in-uitdiensttredingen en geboorte- en ouderschapsverlof;
- Werkgeversverklaring, proforma berekeningen, loonbeslagen;
- Urenlijst, ORT en Extra uren verwerken;
- Vraagbaak voor medewerkers en HR m.b.t. salarisvragen en voor Finance m.b.t. journaalposten;
- Leveren van input ten behoeve van de accountantscontrole, beantwoorden van vragen vanuit Robidus en/of PFZW;
- Controleren met behulp van analyses/standenregister;
- Afsluiten van de salarisrun EL en Praktikon, Payroll auditor/Aangifte pfzw/Loonheffing;
- Meedenken over de verdere optimalisatie van de processen.
Wat neem je mee?
Je bent een positief ingesteld persoon en werkt accuraat en oplossingsgericht. Je communiceert gemakkelijk met diverse niveaus. Je bent administratief sterk en in staat om structuur aan te brengen in een hectische omgeving. Je bent flexibel met een dienstverlenende instelling maar bewaakt de grenzen van de mogelijkheden.Verder beschik je over:
- MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Relevante opleiding op het gebied van loonadministratie;
- Ervaring heeft met AFAS Profit en AFAS Insite.
Wij bieden jou!
- Veelzijdige, uitdagende en zelfstandige functie binnen een betekenisvolle informele organisatie die midden in de maatschappij staat;
- De mogelijkheid om onderdeel uit te maken van een collegiaal en gezellig HR team met hart voor de organisatie;
- Een jaarcontract en een salaris in schaal 7 van minimaal € 2.298,94 en maximaal € 3.285,52 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur;
- Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals diverse collectieve verzekeringen waaronder een zorgverzekering;
- Aandacht voor en mogelijkheden tot leren en ontwikkelen middels ons opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod;
- Een kans om indirect verschil te maken in het leven van een kind.
Meer informatie?
Hebben we jou nieuwsgierig gemaakt? Dan ontvangen we jouw CV en korte motivatie graagvóór 14 december 2021
o.v.v.
vacaturenummer 2021-119
. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met Petra Siep, HR adviseur, via 06-12133644. Zij beantwoordt graag je vragen.
meer...
Meer vacatures van Entrea Lindenhout