Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Learning & Development Specialist

Nvp - Breukelen - 01-02-2023 Naar vacature  

Learning & Development Specialist

Learning & Development Specialist - Van der Valk Service Center

1-2-2023

Bedrijfsnaam:
Van der Valk Service Center

Adres:
Stationsweg 91

Poscode/plaats:
3621 LK Breukelen

Telefoon:
0880246301 / 0683929828

Contactpersoon:
Mayon Kling & Viktor Verloop

Standplaats:
Breukelen

Aantal uur per week:
32 - 38

Wordt de NVP Sollicitatiecode wordt gehanteerd:
Nee
Voor meer informatie kunt u bij
een kijkje nemen.

Functieomschrijving

Van der Valk Service Center is op zoek naar een
Learning & Development Specialist.

Functie-eisen

Learning & Development Specialist

32 - 38 uur | Breukelen

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een organisatie waarbij je Learning & Development kunt opzetten, implementeren en optimaliseren?

Jouw werk

Als Learning & Development (L&D) Specialist ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen en onderhouden van ons leerportfolio. Hierbij bouw je mee aan e-learning materiaal en werk je aan het (content)beheer. Jij snapt dat een leerinterventie pas maximaal kan bijdragen aan onze strategische doelen als alles klopt.

Daarom ga je allereerst aan de slag met het achterhalen van de leer- en kennisbehoeften van alle aangesloten Van der Valk hotels. Denk hierbij aan algemene en hotel specifieke kennis- en vaardighedenmodules variërend van bedrijfsreglementen tot onboarding. De meeste modules zullen zich richten op het doorontwikkelen van de medewerkers.

Wanneer de behoefte duidelijk is, verwerk je alle input in een projectplan waarbij je ervoor zorgt dat alle betrokken partijen zich ook aan het opgestelde projectplan houden.

Vervolgens ga je in samenwerking met onze platformbouwer aan de slag om ons e-learning platform goed in te richten. Je toetst wekelijks bij het projectteam en andere stakeholders of jouw gemaakte materiaal aansluit bij de behoefte en leerdoelen. De verkregen feedback verwerk je vervolgens om een mooi en duidelijk platform te creëren. Hierbij houd je rekening met het budget, de beschikbare tijd en kwaliteit.

Wanneer het projectplan is afgerond en de basis voor het platform gerealiseerd is, blijf jij het centrale aanspreekpunt voor de hotels. Jij behandelt nieuwe verzoeken en implementeert daarnaast proactief de nieuwste trends vanuit de markt. Hierdoor is het platform continu in ontwikkeling en zorg jij met jouw actuele L&D kennis ervoor dat het platform altijd up-to-date blijft.

Daarnaast ga je aan de slag met andere L&D projecten. Bijvoorbeeld het doorontwikkelen van onze Valk opleidingen. Ook onderzoek je welke L&D gerelateerde processen goed lopen en welke beter kunnen. Jij denkt hier graag over mee, bent proactief en kunt zelfstandig veel werk verzetten.

Je team

Het HR team bestaat momenteel uit acht collega's. Het team houdt zich onder andere bezig met recruitment voor het Valk Service Center, recruitment voor de stages in de Van der Valk hotels, Valk Opleidingen, HR administratie en HR projecten. Samen werken wij aan een toekomstbestendige HR afdeling. Dit doen we door nauw met elkaar samen te werken en altijd voor elkaar klaar te staan. Zo starten we elke ochtend met een korte dagstart om te weten waar iedereen mee bezig. Daarnaast lunchen, sporten en borrelen we graag met elkaar.

Vereisten

Jij

Je bent een teamspeler en toont initiatief en creativiteit om tot een passende leerervaring te komen die aansluit bij de doelgroep. Met jouw ervaring weet je snel te schakelen, gestructureerd te werken en heb je oog voor detail. Daarnaast richt je het projectteam, systemen en workflows zo in dat er efficiënt en effectief gewerkt kan worden.

Verder:

Je hebt hbo werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal twee jaar relevante werkerving binnen HR;
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Arbeidsvoorwaarden

Afhankelijk van je achtergrond en ervaring ontvang je een salaris tussen €2.650,- tot €3.650,- o.b.v. 38 uur;
Mogelijkheid om in overleg deels thuiswerken;
Een pensioenregeling. Wij hanteren een pensioenregeling bij het Pensioenfonds Horeca & Catering;
Vitaliteit en gezondheid vinden wij belangrijk, daarom bieden we gratis onbeperkt sportlessen samen met je collega’s aan. Ook is er dagelijks vers fruit op kantoor;

25 vakantiedagen;
Reiskostenvergoeding;
Toegang tot ons Van der Valk Benefits at Work platform, waarbij je korting krijgt op merken zoals Adidas, JBL, Philips, Walibi en nog veel meer;
Aantrekkelijke personeelskortingen binnen onze prachtige hotels;
Flexibele werktijden.

Bedrijfsinformatie

De organisatie

Werken bij de toekan betekent werken bij het meest gastvrije hotels van Nederland. Een stralende glimlach op de gezichten van onze gasten, daar doen we het voor! Je komt te werken bij het Valk Service Center. Dit is de faciliterende organisatie voor meer dan 70 Van der Valk hotels in het binnen- en buitenland. In verschillende teams zoals marketing, revenue management en HR ondersteunen we samen onze hotels op de best mogelijke manier. Dit doen we op ons moderne kantoor in het mooie Van der Valk Hotel in Breukelen.

Reageren

Enthousiast?

Solliciteer direct via de
!

Meer weten?

Eerst een dag(deel) meelopen of vragen? Neem gerust contact met ons op!
Mayon Kling (Hoofd HR & Finance) via 0880246301 of m.kling@valkservices.nl.
Viktor Verloop (Recruiter) via 0683929828 of
meer...



Meer vacatures van Nvp