Inloggen - Registreer  

Hospitality medewerker receptie

Talentenregio - Zwolle - 30-01-2024 Naar vacature  

Tijdelijk dienstverband met mogelijkheid tot verlenging
Aantal uren per week

:
28
Organisatie

:
Tiem
Vakgebied

:
Administratief/secretarieel
Salarisschaal

:
4
Periode

:
1 jaar
Reageren tot

:
12-02-2024
Werk-/denkniveau

:
Havo
Wij zijn Tiem, sociaal werk- en ontwikkelbedrijf. Tiem gelooft in werkgeluk voor iedereen, ook wanneer werk niet vanzelfsprekend is. Wij kijken naar wat wel kan. Zo begeleiden we werkzoekenden naar een betaalde baan, groei en geluk. Deel jij deze visie en voel jij de drive om hieraan bij te dragen? Dan heb je geluk, want Tiem is op zoek naar een

Hospitality medewerker
28 tot 36 uur per week
Tiem
Tiem is verdeeld in drie branches: Bedrijfsvoering, Productie en Dienstverlening. We zoeken een Hospitality medewerker binnen onze receptie, welke valt in de branche Bedrijfsvoering. Het receptieteam bestaat uit drie medewerkers en valt onder de Teamleider Facilitaire Zaken.

Wat vragen wij van jou
Hospitality betekent gastvrijheid en dat is precies wat jij de bezoekers en collega’s van Tiem biedt. Je zorgt ervoor dat de gasten zich op hun gemak voelen. Je meldt hen aan en vertelt hen waar de koffie/thee voorziening is. Naast de ontvangst receptie en de telefooncentrale kan het zijn dat we in de toekomst gaan werken met een servicedesk, waardoor je bijvoorbeeld ook een rol hebt in de voorbereiding van zaalopstellingen en reserveren van catering. Je werkt in een team samen met twee andere collega’s en valt onder de Teamleider Facilitaire Zaken.

Wat ga je doen
Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, doorverbinden van inkomende gesprekken en terugbelnotities mailen;
gasten registreren en de ontvangst van de gast telefonisch melden;
behandelen (markeren) van vergaderverzoeken voor de ‘Gespreksunits’;
vergaderzaalopstellingen klaarzetten en terugzetten en reserveren catering;
helpen opzetten facilitairservicepunt;
boeketten bestellen en fruitmanden;
registratie van uitgifte en inname van autosleutels en papieren;
ondersteuning taxiverzamelplaats na 15u;
administratief ondersteunen van enkele afdelingen;
helpen bij het verwerken van in- en uitgaande post en pakketten voor Tiem en huurders en archiveren bezoekersrapporten.
Je bent een collega die
Representatief, sociaal erg vaardig, energiek en opgewekt is;
een flexibele werkhouding heeft en bij ziekte of vakantie van een collega bereid is om een dag te ruilen / extra te werken;
goed om kan gaan met gebouwgebruikers met diverse achtergronden;
goed overweg met digitale systemen zoals Outlook en Microsoft Office (Excel en Word);
een vmbo-/havo opleiding heeft afgerond, eventueel aangevuld met een opleiding secretarieel/receptie/hospitality medewerker;
werkervaring heeft als hospitality medewerker (gastvrouw/-heer receptie);
initiatief neemt, flexibiliteit toont en een T(i)eamspeler bent;
in Zwolle of directe omgeving woont.
Wij bieden
Een informele en prettige werkomgeving.
Volop ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
Arbeidsvoorwaarden en salaris conform cao SGO, schaal 4 (min. € 2.288,- max € 3.174,-)
Opbouw Individueel Keuze Budget van 17,05%.
Een aanstelling voor de periode van één jaar.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Talentenregio