Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Telefonie afdeling Planning

Prinses Maxima Centrum - 21-10-2021 Naar vacature  

Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie heeft als missie om ieder kind met kanker te genezen met optimale kwaliteit van leven. Alle kinderen met kanker in Nederland worden sinds 2018 in ons centrum behandeld. Door zorg, research en onderwijs in één centrum te bundelen, verbeteren we de overlevings- en genezingskansen en wordt de kwaliteit van leven bevorderd. De medewerker Telefonie zal een bijdrage leveren aan deze missie en gaat mee bouwen aan de verdere professionalisering van de afdeling Planning.

De functie

De medewerker telefonie maakt onderdeel uit van de afdeling Planning en rapporteert aan de teamleider Planning. Hieronder wordt toegelicht welke rol wordt vervuld en welke taken daarbij horen.

Werkzaamheden
De telefonist(e) is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die telefonisch contact opneemt met de afdeling planning via het algemene nummer.
 

 Taken die bij telefonie worden uitgevoerd zijn o.a.:
  • Het op een correcte en klantvriendelijke wijze beantwoorden van het telefoonverkeer.
  • Het bepalen van de aard en het doel van het telefoonverkeer.
  • Het tijdig en correct doorverbinden en afhandelen van telefoonverkeer binnen de normen die daarvoor gesteld zijn.
  • Het verstrekken van niet-zorg gerelateerde informatie aan patiënten, collega’s en derden.
  • Het verdelen van inkomende mail.
  • Deelnemen aan afdeling overleggen.
  • Op verzoek verrichten van administratieve taken.

Het profiel vraagt om onderstaande kennis en competenties:

  • Je hebt ervaring en affiniteit met telefonie. Daardoor ben je in je werk: servicegericht, accuraat en denk je in oplossingen.
  • Jij bent een enthousiaste en leergierige telefonist(e) die het een uitdaging vindt om samen te bouwen aan de dienstverlening binnen telefonie
.
  • Je bent een teamspeler en anderen omschrijven jou als mensgericht, betrokken en resultaatgericht.
  • Feedback geven en ontvangen is voor jou noodzakelijk om je te kunnen blijven ontwikkelen en ook anderen te stimuleren in hun ontwikkeling.
  • Jij bent flexibel, want het Prinses Máxima Centrum is een lerende organisatie waardoor werkzaamheden en inrichting van de organisatie kunnen wijzigen.
  • Kennis en ervaring in het werken in HIX is een pre
.
  • Je kunt overweg met Word, Excel en Outlook.
  • Je mondelinge vaardigheden zijn goed, ook beschik je over voldoende schriftelijke vaardigheden (NL & ENG)
.
  • Je bent hulpvaardig en stressbestendig
.
Werken in het Prinses Máxima Centrum
  • De functie is voor minimaal 30, maximaal 36 uur per week;
  • De functie is van tijdelijke aard, voor minimaal 3 maanden. In overleg zal bekeken worden wat de lange termijn invulling gaat zijn;
  • De functie is ingeschaald in FWG 25 in lijn met de CAO Ziekenhuizen;
  • Je ontvangt bovenop je salaris nog vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van beiden 8,33%.
 

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan met cv én motivatiebrief door te klikken op de oranje “solliciteer direct” button op deze pagina.
Heb je nog vragen over de functie? Stuur dan een mail naar Florien Slieker-Keizer via teamleider afdeling Planning.
meer...



Meer vacatures van Prinses Maxima Centrum